Analiza i implementacija interakcija pomoću Leap Motiona u aplikacije razvijene u razvojnom okruženju Unity (CROSBI ID 451726)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Komaić, Sandra
Žubrinić, Krunoslav
Kešelj, Ana
hrvatski
Analiza i implementacija interakcija pomoću Leap Motiona u aplikacije razvijene u razvojnom okruženju Unity
U ovom diplomskom zadatku iskorištene su vještine i znanje stečeno tijekom studiranja za izradu desktop aplikacije koja se temelji na implementaciji prirodnih interakcija u višeplatformskom razvojnom okruženju Unity. U teorijskom dijelu rada je definiran pojam proširene stvarnosti, definiraju se prirodne interakcije i korisnička sučelja temeljena na prirodnim interakcijama. Nakon zanimljivosti o prirodnim interakcijama i primjerima istih slijedi opis postupka izbora tehnologije za razvoj igre u kojem se definira i objašnjava zašto je izabran baš Leap Motion uređaj za interakciju i Unity za razvoj aplikacije. Krajnji rezultat rada je i sama aplikacija ARGeoGame čija je namjena pružiti znanje o geometrijskim tijelima određenoj vrsti korisnika u ovom slučaju to su predškolska djeca i djeca nižih razreda osnovne škole, ali vrlo je jednostavna za korištenje i mogu je koristiti svi ostali korisnici bez obzira na dob. U praktičnom dijelu rada objašnjeni su elementi aplikacije i njezina funkcionalnost. Cilj rada je približiti pojam prirodne interakcije kombinacijom urođenih ljudskih interakcija: u ovom slučaju pokretanje vlastitih ruku s uređajem za detekciju pokreta Leap Motion.
Leap Motion uređaj ; prirodne interakcije ; proširena stvarnost ; Unity
nije evidentirano
engleski
Analysis and implementation of interactions using Leap Motion in applications developed in Unity environment
In this thesis, the skills and knowledge acquired during the study were used to create a desktop application based on the implementation of natural interactions in the Unity multi-platform development environment. The theoretical part of the thesis defines the concept of augmented reality, defines natural interactions and user interfaces based on natural interactions, following interesting facts about natural interactions, examples of the same interaction and Unity development environment used for application development. The final result of the work is the ARGeoGame application itself, which aims to provide knowledge about geometric bodies to a specific type of user, in this case preschoolersand children in lower lower elementary program, but it is very easy to use and can be used by anyone. The practical part of thesis explains the elements of the application and how it works. The aim of this paper is to approximate the concept of natural interaction through a combination of innate human interactions: in this case, the movement of one's hands with a motion recognition device, Leap Motion.
augmented reality ; Leap Motion device ; natural interaction ; Unity
nije evidentirano
Podaci o izdanju
55
05.07.2022.
obranjeno
urn:nbn:hr:155:304430
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište u Dubrovniku
Dubrovnik