Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Analiza i implementacija interakcija pomoću Leap Motiona u aplikacije razvijene u razvojnom okruženju Unity (CROSBI ID 451726)

Ocjenski rad | diplomski rad

Komaić, Sandra Analiza i implementacija interakcija pomoću Leap Motiona u aplikacije razvijene u razvojnom okruženju Unity / Žubrinić, Krunoslav (mentor); Kešelj, Ana (neposredni voditelj). Dubrovnik, Sveučilište u Dubrovniku, . 2022

Podaci o odgovornosti

Komaić, Sandra

Žubrinić, Krunoslav

Kešelj, Ana

hrvatski

Analiza i implementacija interakcija pomoću Leap Motiona u aplikacije razvijene u razvojnom okruženju Unity

U ovom diplomskom zadatku iskorištene su vještine i znanje stečeno tijekom studiranja za izradu desktop aplikacije koja se temelji na implementaciji prirodnih interakcija u višeplatformskom razvojnom okruženju Unity. U teorijskom dijelu rada je definiran pojam proširene stvarnosti, definiraju se prirodne interakcije i korisnička sučelja temeljena na prirodnim interakcijama. Nakon zanimljivosti o prirodnim interakcijama i primjerima istih slijedi opis postupka izbora tehnologije za razvoj igre u kojem se definira i objašnjava zašto je izabran baš Leap Motion uređaj za interakciju i Unity za razvoj aplikacije. Krajnji rezultat rada je i sama aplikacija ARGeoGame čija je namjena pružiti znanje o geometrijskim tijelima određenoj vrsti korisnika u ovom slučaju to su predškolska djeca i djeca nižih razreda osnovne škole, ali vrlo je jednostavna za korištenje i mogu je koristiti svi ostali korisnici bez obzira na dob. U praktičnom dijelu rada objašnjeni su elementi aplikacije i njezina funkcionalnost. Cilj rada je približiti pojam prirodne interakcije kombinacijom urođenih ljudskih interakcija: u ovom slučaju pokretanje vlastitih ruku s uređajem za detekciju pokreta Leap Motion.

Leap Motion uređaj ; prirodne interakcije ; proširena stvarnost ; Unity

nije evidentirano

engleski

Analysis and implementation of interactions using Leap Motion in applications developed in Unity environment

In this thesis, the skills and knowledge acquired during the study were used to create a desktop application based on the implementation of natural interactions in the Unity multi-platform development environment. The theoretical part of the thesis defines the concept of augmented reality, defines natural interactions and user interfaces based on natural interactions, following interesting facts about natural interactions, examples of the same interaction and Unity development environment used for application development. The final result of the work is the ARGeoGame application itself, which aims to provide knowledge about geometric bodies to a specific type of user, in this case preschoolersand children in lower lower elementary program, but it is very easy to use and can be used by anyone. The practical part of thesis explains the elements of the application and how it works. The aim of this paper is to approximate the concept of natural interaction through a combination of innate human interactions: in this case, the movement of one's hands with a motion recognition device, Leap Motion.

augmented reality ; Leap Motion device ; natural interaction ; Unity

nije evidentirano

Podaci o izdanju

55

05.07.2022.

obranjeno

urn:nbn:hr:155:304430

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište u Dubrovniku

Dubrovnik

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Računarstvo

Poveznice