Obilježja nastave na daljinu u osnovnom obrazovanju (CROSBI ID 451602)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Jakupović, Marta
Topolovčan, Tomislav
hrvatski
Obilježja nastave na daljinu u osnovnom obrazovanju
Pojavom bolesti COVID-19 uzrokovane koronavirusom (SARS CoV- 2) pojavile su se i promjene u ljudskim životima. Promjene su nastupile u svim aspektima ljudskog djelovanja. Budući da se bolest COVID-19 širila brzo i nekontrolirano, bilo je važno reagirati na vrijeme. Ubrzo nakon prve pojave bolesti COVID-19 uspostavljene su mjere i preporuke kako se ponašati i što učiniti kako bi se spriječilo daljnje širenje zaraze. Na snagu je stupila i odluka o obustavi izvođenja nastave u visokim učilištima, srednjim i osnovnim školama te redovnog rada ustanova predškolskog odgoja i obrazovanja i uspostavi nastave na daljinu. Organizirana je nastava na daljinu koja je predstavljala izazov kako za učitelje, tako i za učenike i roditelje. Ovaj radi bavi se razdobljem od samog početka pandemije 2019. godine pa sve do završetka pandemije 2022. godine. Cilj rada je predstaviti utjecaj pandemije bolesti COVID-19 na nastavu, prikazati promjene koje su zahvatile odgojno-obrazovni sustav te što se sve promijenilo u samom održavanju i planiranju nastave. Također, predstavit će se kako je nastava na daljinu utjecala na učenike u osnovnom obrazovanju te na učenike s teškoćama, učenike pripadnike nacionalnih manjina te na učenike slabijeg socijalno-ekonomskog statusa. U ovom radu bit će prikazano kako nastava na daljinu nije novi pojam niti nepoznanica, već pojam koji je postojao još prije 100 godina, samo je pojavom interneta dobilo novu dimenziju. Isto tako, bit će prikazano kako se nastava na daljinu razvijala kroz povijest te kako je nastava na daljinu bila koncipirana i zamišljena. Nastava na daljinu ima svoje prednosti i nedostatke koji će također biti spomenuti u ovom radu.
Pandemija bolesti COVID-19, nastava, nastava u vrijeme pandemije, kontaktna nastava, nastava na daljinu
nije evidentirano
engleski
Characteristics of Distance Teaching in Primary Education
nije evidentirano
COVID-19 pandemic, education, pandemic education, face-to-face education, distance learning
nije evidentirano
Podaci o izdanju
36
06.09.2022.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Zagreb
Čakovec