Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Obilježja nastave na daljinu u osnovnom obrazovanju (CROSBI ID 451602)

Ocjenski rad | diplomski rad

Jakupović, Marta Obilježja nastave na daljinu u osnovnom obrazovanju / Topolovčan, Tomislav (mentor); Čakovec, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2022

Podaci o odgovornosti

Jakupović, Marta

Topolovčan, Tomislav

hrvatski

Obilježja nastave na daljinu u osnovnom obrazovanju

Pojavom bolesti COVID-19 uzrokovane koronavirusom (SARS CoV- 2) pojavile su se i promjene u ljudskim životima. Promjene su nastupile u svim aspektima ljudskog djelovanja. Budući da se bolest COVID-19 širila brzo i nekontrolirano, bilo je važno reagirati na vrijeme. Ubrzo nakon prve pojave bolesti COVID-19 uspostavljene su mjere i preporuke kako se ponašati i što učiniti kako bi se spriječilo daljnje širenje zaraze. Na snagu je stupila i odluka o obustavi izvođenja nastave u visokim učilištima, srednjim i osnovnim školama te redovnog rada ustanova predškolskog odgoja i obrazovanja i uspostavi nastave na daljinu. Organizirana je nastava na daljinu koja je predstavljala izazov kako za učitelje, tako i za učenike i roditelje. Ovaj radi bavi se razdobljem od samog početka pandemije 2019. godine pa sve do završetka pandemije 2022. godine. Cilj rada je predstaviti utjecaj pandemije bolesti COVID-19 na nastavu, prikazati promjene koje su zahvatile odgojno-obrazovni sustav te što se sve promijenilo u samom održavanju i planiranju nastave. Također, predstavit će se kako je nastava na daljinu utjecala na učenike u osnovnom obrazovanju te na učenike s teškoćama, učenike pripadnike nacionalnih manjina te na učenike slabijeg socijalno-ekonomskog statusa. U ovom radu bit će prikazano kako nastava na daljinu nije novi pojam niti nepoznanica, već pojam koji je postojao još prije 100 godina, samo je pojavom interneta dobilo novu dimenziju. Isto tako, bit će prikazano kako se nastava na daljinu razvijala kroz povijest te kako je nastava na daljinu bila koncipirana i zamišljena. Nastava na daljinu ima svoje prednosti i nedostatke koji će također biti spomenuti u ovom radu.

Pandemija bolesti COVID-19, nastava, nastava u vrijeme pandemije, kontaktna nastava, nastava na daljinu

nije evidentirano

engleski

Characteristics of Distance Teaching in Primary Education

nije evidentirano

COVID-19 pandemic, education, pandemic education, face-to-face education, distance learning

nije evidentirano

Podaci o izdanju

36

06.09.2022.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Zagreb

Čakovec

Povezanost rada

Obrazovne znanosti, Pedagogija