Zadovoljstvo kao integralni element u svrhu pospješivanja kvalitete organizacije (CROSBI ID 722479)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Budić Hrvoje ; Horvat, Đuro ; Grgić, Marko
hrvatski
Zadovoljstvo kao integralni element u svrhu pospješivanja kvalitete organizacije
Rad analizira utjecaj zadovoljstva ljudskog resursa na uspješno provođenje organizacijskih promjena. U uvodnom dijelu rada determinirana je važnost kvalitete kao relativne kategorije, te utjecaj zadovoljstva na kvalitetu. Nadalje, navedene su i osnovne vrste organizacijskih promjena, te važnost adekvatnog upravljanja promjenama. Empirijski dio rada istražuje važnost zadovoljstva u okviru integralnog upravljanja kvalitetom, a u zaključku su izneseni ključni faktori za proaktivno upravljanje.
zadovoljstvo, promjene, kvaliteta, upravljanje
nije evidentirano
engleski
Satisfaction as an integral element for the purpose of improving quality of the organization
nije evidentirano
satisfaction, changes, quality, management
nije evidentirano
Podaci o prilogu
041-051.
2022.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Proceedings of 8th International Conference "Vallis Aurea", Focus on: Tourism and Rural Development
Katalinic, Branko
Požega: DAAAM International Vienna
978-3-902734-37-2
2939-4317
Podaci o skupu
Vallis Aurea – 8th International Conference
predavanje
09.09.2022-09.09.2022
Požega, Hrvatska