Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Zadovoljstvo kao integralni element u svrhu pospješivanja kvalitete organizacije (CROSBI ID 722479)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Budić Hrvoje ; Horvat, Đuro ; Grgić, Marko Zadovoljstvo kao integralni element u svrhu pospješivanja kvalitete organizacije // Proceedings of 8th International Conference "Vallis Aurea", Focus on: Tourism and Rural Development / Katalinic, Branko (ur.). Požega: DAAAM International Vienna, 2022. str. 041-051

Podaci o odgovornosti

Budić Hrvoje ; Horvat, Đuro ; Grgić, Marko

hrvatski

Zadovoljstvo kao integralni element u svrhu pospješivanja kvalitete organizacije

Rad analizira utjecaj zadovoljstva ljudskog resursa na uspješno provođenje organizacijskih promjena. U uvodnom dijelu rada determinirana je važnost kvalitete kao relativne kategorije, te utjecaj zadovoljstva na kvalitetu. Nadalje, navedene su i osnovne vrste organizacijskih promjena, te važnost adekvatnog upravljanja promjenama. Empirijski dio rada istražuje važnost zadovoljstva u okviru integralnog upravljanja kvalitetom, a u zaključku su izneseni ključni faktori za proaktivno upravljanje.

zadovoljstvo, promjene, kvaliteta, upravljanje

nije evidentirano

engleski

Satisfaction as an integral element for the purpose of improving quality of the organization

nije evidentirano

satisfaction, changes, quality, management

nije evidentirano

Podaci o prilogu

041-051.

2022.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Proceedings of 8th International Conference "Vallis Aurea", Focus on: Tourism and Rural Development

Katalinic, Branko

Požega: DAAAM International Vienna

978-3-902734-37-2

2939-4317

Podaci o skupu

Vallis Aurea – 8th International Conference

predavanje

09.09.2022-09.09.2022

Požega, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija