Poticanje kreativnosti kroz pokret i ples u razrednoj nastavi (CROSBI ID 313573)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Tomić, Arijana ; Žižanović, Senka ; Bognar, Branko
hrvatski
Poticanje kreativnosti kroz pokret i ples u razrednoj nastavi
Jedan od načina poticanja kreativnosti djece rane školske dobi jest putem pokreta i plesa, čime se zadovoljava njihova prirodna potreba za kretanjem i potiče izražavanje na drugačiji način. Pri tome se ističe kreativni ples, kao vrsta plesa koja potiče cjelovit razvoj djeteta. Imajući u vidu prednosti kreativnoga pokreta i plesa, provedeno je akcijsko istraživanje radi poticanja učenika na kretanje i kreativno izražavanje pokretom te poticanje učenika na međusobnu suradnju. Istraživanje je provedeno s 23 učenika prvoga razreda osnovne škole tijekom svibnja i lipnja 2019. godine. Rezultati istraživanja pokazali su napredak učenika u kreativnom izražavanju pokretom. Znanja koja su stekli rabili su na naučene te na samostalno osmišljene načine, istražujući mogućnosti pokreta koje im pružaju tijelo, prostor, vrijeme i energija. Istraživanje je pokazalo da su kreativan pokret i ples jedan od načina poticanja kreativnosti djeteta u školskom kontekstu, čemu je više pažnje potrebno usmjeriti u procesu suvremenog odgoja i obrazovanja.
akcijsko istraživanje, kreativni pokret, škola, učenici
nije evidentirano
engleski
Encouraging Creativity Through Movement and Dance in Classroom Teaching
nije evidentirano
action research, creative movement, school, students
nije evidentirano
Podaci o izdanju
XX (2)
2022.
389-401
objavljeno
1334-2312
1848-8676
10.31192/np.20.2.11
Povezanost rada
Pedagogija, Plesna umjetnost i umjetnost pokreta