Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Poticanje kreativnosti kroz pokret i ples u razrednoj nastavi (CROSBI ID 313573)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Tomić, Arijana ; Žižanović, Senka ; Bognar, Branko Poticanje kreativnosti kroz pokret i ples u razrednoj nastavi // Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja, XX (2022), 2; 389-401. doi: 10.31192/np.20.2.11

Podaci o odgovornosti

Tomić, Arijana ; Žižanović, Senka ; Bognar, Branko

hrvatski

Poticanje kreativnosti kroz pokret i ples u razrednoj nastavi

Jedan od načina poticanja kreativnosti djece rane školske dobi jest putem pokreta i plesa, čime se zadovoljava njihova prirodna potreba za kretanjem i potiče izražavanje na drugačiji način. Pri tome se ističe kreativni ples, kao vrsta plesa koja potiče cjelovit razvoj djeteta. Imajući u vidu prednosti kreativnoga pokreta i plesa, provedeno je akcijsko istraživanje radi poticanja učenika na kretanje i kreativno izražavanje pokretom te poticanje učenika na međusobnu suradnju. Istraživanje je provedeno s 23 učenika prvoga razreda osnovne škole tijekom svibnja i lipnja 2019. godine. Rezultati istraživanja pokazali su napredak učenika u kreativnom izražavanju pokretom. Znanja koja su stekli rabili su na naučene te na samostalno osmišljene načine, istražujući mogućnosti pokreta koje im pružaju tijelo, prostor, vrijeme i energija. Istraživanje je pokazalo da su kreativan pokret i ples jedan od načina poticanja kreativnosti djeteta u školskom kontekstu, čemu je više pažnje potrebno usmjeriti u procesu suvremenog odgoja i obrazovanja.

akcijsko istraživanje, kreativni pokret, škola, učenici

nije evidentirano

engleski

Encouraging Creativity Through Movement and Dance in Classroom Teaching

nije evidentirano

action research, creative movement, school, students

nije evidentirano

Podaci o izdanju

XX (2)

2022.

389-401

objavljeno

1334-2312

1848-8676

10.31192/np.20.2.11

Povezanost rada

Pedagogija, Plesna umjetnost i umjetnost pokreta

Poveznice
Indeksiranost