Motivacija studenata ekonomike poduzetništva na Veleučilištu "Nikola Tesla" za učenje stranog jezika struke (CROSBI ID 722361)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Čuljat, Slađana
hrvatski
Motivacija studenata ekonomike poduzetništva na Veleučilištu "Nikola Tesla" za učenje stranog jezika struke
Stjecanje znanja iz područja stranog (ovdje engleskog) jezika struke danas više nije samo prednost, već nužnost za opstanak u modernom poslovnom svijetu. Učenje stranog jezika je postupni proces, u kojem je motivacija glavni princip za učenje. U ovom radu prikazano je istraživanje o motiviranosti studenata i njihov stav prema učenju engleskog jezika struke. Cilj je ovog rada utvrditi vrstu motivacije studenata za učenje engleskog jezika struke. Polazi se od pretpostavke da su studenti više vođeni instrumentalnom motivacijom kako bi postigli određeni cilj, npr. prednost pri zapošljavanju, bolju ocjenu na završnom ispitu, u odnosu na integrativnu motivaciju koja iskazuje zanimanje za kulturu jezika koji se uči, lakše uklapanje u društvenu zajednicu toga govornog područja (Gardner 2007). Istraživanje je provedeno među 42 studenta ekonomike poduzetništva na Veleučilištu „Nikola Tesla“ u Gospiću, na temelju anketnog upitnika u kojem su studenti odgovarali na različite tvrdnje pomoću Likertove skale od pet stupnjeva. Analizom stavova ustanovljeno je da su studenti podjednako vođeni i instrumentalnom i integrativnom motivacijom, što je izvrstan preduvjet za uspješno svladavanje stranog (engleskog) jezika struke te njegove uspješne primjene u praksi
integrativna motivacija, instrumentalna motivacija, stavovi, engleski jezik struke, studenti
nije evidentirano
engleski
Motivation of economics of entrepreneurship students at the University of Applied sciences "Nikola Tesla"for professional language learning
nije evidentirano
integrative motivation, instrumental motivation, attitudes, profes-sional English language, students
nije evidentirano
Podaci o prilogu
107-118.
2019.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Učitelj između tradicije i suvremenosti The teacher - between tradition and modernity
978-953-331-325-2
Podaci o skupu
6. dani Šime i Ante Starčevića: učitelj - između tradicije i suvremenosti
predavanje
24.05.2019-25.05.2019
Gospić, Hrvatska