Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Analiza utjecaja odabira hiperparametara na kolaborativno učenje (CROSBI ID 451513)

Ocjenski rad | diplomski rad

Ivan Pikelj Analiza utjecaja odabira hiperparametara na kolaborativno učenje / Pintar, Damir (mentor); Zagreb, Fakultet elektrotehnike i računarstva, . 2020

Podaci o odgovornosti

Ivan Pikelj

Pintar, Damir

hrvatski

Analiza utjecaja odabira hiperparametara na kolaborativno učenje

Kolaborativno učenje je novi pristup treniranju modela umjetne inteligencije na distribuiranim podacima i uređajima. Ovakvim pristupom podaci ostaju pohranjeni lokalno i time se čuva privatnost. Treniranje modela u tako heterogenom sustavu dovodi do novih izazova različitih od već dobro utvrđenih metoda. U radu su opisane uobičajene metode kolaborativnog procesa, a dokaz koncepta ukazuje na utjecaj hiperparametara na proces. Dokaz koncepta pokazuje izazove koji se mogu pojaviti u procesu treniranja nad akademskim podacima kategorizacije MNIST brojeva i kako ih se može ublažiti dobrim odabirom hiperparametara, ovisno o problemu.

Kolaborativno učenje ; Federirano učenje ; strojno učenje ; distribuirani sustav

nije evidentirano

engleski

Analyzing the Influence of Hyperparameters on Federated Learning

nije evidentirano

Federated Learning ; Collaborative learning ; machine learning ; distributed system

nije evidentirano

Podaci o izdanju

39

07.07.2020.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet elektrotehnike i računarstva

Zagreb

Povezanost rada

Računarstvo