Analiza utjecaja odabira hiperparametara na kolaborativno učenje (CROSBI ID 451513)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Ivan Pikelj
Pintar, Damir
hrvatski
Analiza utjecaja odabira hiperparametara na kolaborativno učenje
Kolaborativno učenje je novi pristup treniranju modela umjetne inteligencije na distribuiranim podacima i uređajima. Ovakvim pristupom podaci ostaju pohranjeni lokalno i time se čuva privatnost. Treniranje modela u tako heterogenom sustavu dovodi do novih izazova različitih od već dobro utvrđenih metoda. U radu su opisane uobičajene metode kolaborativnog procesa, a dokaz koncepta ukazuje na utjecaj hiperparametara na proces. Dokaz koncepta pokazuje izazove koji se mogu pojaviti u procesu treniranja nad akademskim podacima kategorizacije MNIST brojeva i kako ih se može ublažiti dobrim odabirom hiperparametara, ovisno o problemu.
Kolaborativno učenje ; Federirano učenje ; strojno učenje ; distribuirani sustav
nije evidentirano
engleski
Analyzing the Influence of Hyperparameters on Federated Learning
nije evidentirano
Federated Learning ; Collaborative learning ; machine learning ; distributed system
nije evidentirano
Podaci o izdanju
39
07.07.2020.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet elektrotehnike i računarstva
Zagreb