Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Što smo naučili o nastavi na daljinu u vrijeme pandemije (CROSBI ID 722031)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija

Bakota, Koraljka Što smo naučili o nastavi na daljinu u vrijeme pandemije // Izkušnje in izzivi izobraževanja v času epidemije: zbornik / Željeznov Seničar, Maruška (ur.). Ljubljana: MIB, 2022. str. 208-211

Podaci o odgovornosti

Bakota, Koraljka

hrvatski

Što smo naučili o nastavi na daljinu u vrijeme pandemije

U Osnovnoj školi Poliklinike SUVAG, u verbotonalnom razredu, stručnjaci raznih profila provode rehabilitaciju i poučavanja uz primjenu verbotonalne metode. U svim odgojnim i obrazovnim aktivnostima kod učenika razvijaju se slušanje te govorno – jezične i komunikacijske vještine koje utječu na kognitivne vještine koje pak razvijaju i šire socijalne vještine. U vrijeme pandemije bio je naročiti izazov nastaviti jednako kvalitetno provoditi sve rehabilitacijske postupke i pri tome uvažavati nove potrebe učenika i njihovih roditelja. U izlaganju ćemo istaknuti one bitne elemente nastavnog i rehabilitacijskog procesa koji su za učenika oštećena sluha i/ili govora u pandemijskim uvjetima omogućili razvijanje aktivnog slušanja i govora, čitanja i razumijevanja pročitanog teksta te razvijanje socijalnih komunikacijskih vještina. Iako su naša iskustva jednaka onima koja su pokazala da je nastava u razredu najprihvatljiviji oblik školovanja za učenike s teškoćama u razvoju, naučili smo dosta o vrijednostima nastave na daljinu koju ćemo moći primjenjivati u raznim uvjetima i nakon pandemije.

online nastava, pandemija, učenici s govorno-jezičnim teškoćama, učenici s oštećenjem sluha

nije evidentirano

engleski

What we learned about distance teaching during the pandemic

nije evidentirano

online teaching, pandemic, students with speech and language difficulties, students with hearing impairment

nije evidentirano

Podaci o prilogu

208-211.

2022.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Izkušnje in izzivi izobraževanja v času epidemije: zbornik

Željeznov Seničar, Maruška

Ljubljana: MIB

Podaci o skupu

3. strokovna mednarodna (Slovenija, Hrvaška, Črna Gora, Nizozemska, Bosna in Hercegovina, ZDA) konferenca za učitelje in vzgojitelje 2022

predavanje

29.08.2022-29.08.2022

Ljubljana, Slovenija

Povezanost rada

Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Pedagogija