Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1211041

Što smo naučili o nastavi na daljinu u vrijeme pandemije


Bakota, Koraljka
Što smo naučili o nastavi na daljinu u vrijeme pandemije // Izkušnje in izzivi izobraževanja v času epidemije: zbornik / Željeznov Seničar, Maruška (ur.).
Ljubljana: MIB, 2022. str. 208-211 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 1211041 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Što smo naučili o nastavi na daljinu u vrijeme pandemije
(What we learned about distance teaching during the pandemic)

Autori
Bakota, Koraljka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Izkušnje in izzivi izobraževanja v času epidemije: zbornik / Željeznov Seničar, Maruška - Ljubljana : MIB, 2022, 208-211

Skup
III. on-line mednarodna (Hrvaška, ZDA, Nizozemska, Črna Gora, Slovenija) strokovna konferenca

Mjesto i datum
Ljubljana, Slovenija, 29.08.2022

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
online nastava, pandemija, učenici s govorno-jezičnim teškoćama, učenici s oštećenjem sluha
(online teaching, pandemic, students with speech and language difficulties, students with hearing impairment)

Sažetak
U Osnovnoj školi Poliklinike SUVAG, u verbotonalnom razredu, stručnjaci raznih profila provode rehabilitaciju i poučavanja uz primjenu verbotonalne metode. U svim odgojnim i obrazovnim aktivnostima kod učenika razvijaju se slušanje te govorno – jezične i komunikacijske vještine koje utječu na kognitivne vještine koje pak razvijaju i šire socijalne vještine. U vrijeme pandemije bio je naročiti izazov nastaviti jednako kvalitetno provoditi sve rehabilitacijske postupke i pri tome uvažavati nove potrebe učenika i njihovih roditelja. U izlaganju ćemo istaknuti one bitne elemente nastavnog i rehabilitacijskog procesa koji su za učenika oštećena sluha i/ili govora u pandemijskim uvjetima omogućili razvijanje aktivnog slušanja i govora, čitanja i razumijevanja pročitanog teksta te razvijanje socijalnih komunikacijskih vještina. Iako su naša iskustva jednaka onima koja su pokazala da je nastava u razredu najprihvatljiviji oblik školovanja za učenike s teškoćama u razvoju, naučili smo dosta o vrijednostima nastave na daljinu koju ćemo moći primjenjivati u raznim uvjetima i nakon pandemije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Poliklinika SUVAG

Profili:

Avatar Url Koraljka Bakota (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Bakota, Koraljka
Što smo naučili o nastavi na daljinu u vrijeme pandemije // Izkušnje in izzivi izobraževanja v času epidemije: zbornik / Željeznov Seničar, Maruška (ur.).
Ljubljana: MIB, 2022. str. 208-211 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Bakota, K. (2022) Što smo naučili o nastavi na daljinu u vrijeme pandemije. U: Željeznov Seničar, M. (ur.)Izkušnje in izzivi izobraževanja v času epidemije: zbornik.
@article{article, author = {Bakota, Koraljka}, editor = {\v{Z}eljeznov Seni\v{c}ar, M.}, year = {2022}, pages = {208-211}, keywords = {online nastava, pandemija, u\v{c}enici s govorno-jezi\v{c}nim te\v{s}ko\'{c}ama, u\v{c}enici s o\v{s}te\'{c}enjem sluha}, title = {\v{S}to smo nau\v{c}ili o nastavi na daljinu u vrijeme pandemije}, keyword = {online nastava, pandemija, u\v{c}enici s govorno-jezi\v{c}nim te\v{s}ko\'{c}ama, u\v{c}enici s o\v{s}te\'{c}enjem sluha}, publisher = {MIB}, publisherplace = {Ljubljana, Slovenija} }
@article{article, author = {Bakota, Koraljka}, editor = {\v{Z}eljeznov Seni\v{c}ar, M.}, year = {2022}, pages = {208-211}, keywords = {online teaching, pandemic, students with speech and language difficulties, students with hearing impairment}, title = {What we learned about distance teaching during the pandemic}, keyword = {online teaching, pandemic, students with speech and language difficulties, students with hearing impairment}, publisher = {MIB}, publisherplace = {Ljubljana, Slovenija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font