Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Istraživanje o strukturi korisnika usluga (CROSBI ID 722001)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Ciglar, Jakša ; Poljičak, Alenka Istraživanje o strukturi korisnika usluga // Učinkovito upravljanje promjenama - put do kvalitete ; 20. Hrvatska konferencija o kvaliteti i 11. Međunarodni znanstveni i stručni skup Hrvatskog društva za kvalitetu / Knežević, Bojana ; Šiško Kuliš, Marija ; Babić, Tihomir (ur.). Zagreb: Hrvatsko društvo za kvalitetu (HDK), 2022. str. 166-175

Podaci o odgovornosti

Ciglar, Jakša ; Poljičak, Alenka

hrvatski

Istraživanje o strukturi korisnika usluga

Digitalna industrija zabave je brzo rastuća industrija koja se, uz oslanjanje na nove tehnologije, od vremena pandemije još intenzivnije razvija. Nudi različite sadržaje, od stvaranja vlastitih sadržaja na društvenim mrežama, gledanja serija i filmova, slušanja glazbe, igranja videoigara u visokodimenzioniranim vizualima i još mnogo toga, te na različite načine zadovoljava potrebe pojedinaca svih dobnih skupina. Konkurentnost u domeni digitalne zabave je iznimno visoka, te je pružateljima usluga korisno poznavati svoje korisnike, kako bi usmjereni na njihovo zadovoljstvo i potrebe mogli postići višu kvalitetu usluga, a time i veću profitabilnost. Razumijevanje gdje korisnici usluga digitalne zabave troše svoje vrijeme i novac pomaže u donošenju mnogih važnih poslovnih odluka, za sve one koji nude ove usluge na tržištu zabave, ali i svima koji koriste različite zabavne platforme za oglašavanje svojih proizvoda. U cilju spoznaje kakva je struktura korisnika različitih oblika digitalne zabave u Hrvatskoj, koje vrste digitalne zabave najbolje odgovaraju ispitanicima s obzirom na njihovu strukturu, provedeno je istraživanje na uzorku od preko 3000 ispitanika tijekom 2020 – 2021. godine. U ovom radu se daje jedinstveni uvid u rezultate istraživanja o analizi strukture potrošača i vrstama digitalne zabave koja se najčešće koriste u Hrvatskoj.

kvaliteta ; digitalna zabava ; digitalne usluge ; upravljanje kvalitetom ; istraživanje tržišta ; COVID-19

nije evidentirano

engleski

Research on the structure of users of digital entertainment services in Croatia

nije evidentirano

quality ; digital entertainment ; digital services ; quality management ; market analysis ; COVID-19

nije evidentirano

Podaci o prilogu

166-175.

2022.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Učinkovito upravljanje promjenama - put do kvalitete ; 20. Hrvatska konferencija o kvaliteti i 11. Međunarodni znanstveni i stručni skup Hrvatskog društva za kvalitetu

Knežević, Bojana ; Šiško Kuliš, Marija ; Babić, Tihomir

Zagreb: Hrvatsko društvo za kvalitetu (HDK)

1848-8005

Podaci o skupu

20. Hrvatska konferencija o kvaliteti; 11. Međunarodni znanstveni i stručni skup Hrvatskog društva za kvalitetu

poster

05.07.2022-07.07.2022

Primošten, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti