Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1209118

STAVOVI SREDNJOŠKOLSKIH NASTAVNIKA MATEMATIKE O CJELOŽIVOTNOM UČENJU


Begić, Jasenka
STAVOVI SREDNJOŠKOLSKIH NASTAVNIKA MATEMATIKE O CJELOŽIVOTNOM UČENJU // EDULEARN Proceedings, 14 (2022), 3080-3089 doi:10.21125/edulearn.2022.0768 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1209118 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
STAVOVI SREDNJOŠKOLSKIH NASTAVNIKA MATEMATIKE O CJELOŽIVOTNOM UČENJU
(ATTITUDES OF HIGH SCHOOL MATHEMATICS TEACHERS ABOUT LIFELONG LEARNING)

Autori
Begić, Jasenka

Izvornik
EDULEARN Proceedings (2340-1117) 14 (2022); 3080-3089

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
cjeloživotno učenje, nastavnici matematike, stavovi o cjeloživotnom učenju
(attitudes about lifelong learning, lifelong learning, mathematics teachers)

Sažetak
The aim of this research is to examine the attitudes of high school mathematics teachers in the Republic of Croatia about lifelong learning. This research was conducted as part of the European project "Digitalna.hr", funded under the call "Thematic networks for socio-economic development and the promotion of social dialogue in the context of improving working conditions." Research sample included 443 teachers from Croatian high schools of various profiles and from different regions.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Projekti:
EK-ESF-UP.04.2.1.06.0055 - Tematske mreže za društveno-ekonomski razvoj te promicanje socijalnog dijaloga u kontekstu unapređivanja uvjeta rada (digitalna.hr) (Bejaković, Predrag; Jagušt, Tomislav; Žajdela Hrustek, Nikolina; Luić, Ljerka; Balen, Hrvoje, EK - UP.04.2.1.06) ( POIROT)

Ustanove:
Visoko učilište Algebra, Zagreb

Profili:

Avatar Url Jasenka Begić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi library.iated.org library.iated.org

Citiraj ovu publikaciju:

Begić, Jasenka
STAVOVI SREDNJOŠKOLSKIH NASTAVNIKA MATEMATIKE O CJELOŽIVOTNOM UČENJU // EDULEARN Proceedings, 14 (2022), 3080-3089 doi:10.21125/edulearn.2022.0768 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Begić, J. (2022) STAVOVI SREDNJOŠKOLSKIH NASTAVNIKA MATEMATIKE O CJELOŽIVOTNOM UČENJU. EDULEARN Proceedings, 14, 3080-3089 doi:10.21125/edulearn.2022.0768.
@article{article, author = {Begi\'{c}, Jasenka}, year = {2022}, pages = {3080-3089}, DOI = {10.21125/edulearn.2022.0768}, keywords = {cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje, nastavnici matematike, stavovi o cjelo\v{z}ivotnom u\v{c}enju}, journal = {EDULEARN Proceedings}, doi = {10.21125/edulearn.2022.0768}, volume = {14}, issn = {2340-1117}, title = {STAVOVI SREDNJO\v{S}KOLSKIH NASTAVNIKA MATEMATIKE O CJELO\v{Z}IVOTNOM U\v{C}ENJU}, keyword = {cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje, nastavnici matematike, stavovi o cjelo\v{z}ivotnom u\v{c}enju} }
@article{article, author = {Begi\'{c}, Jasenka}, year = {2022}, pages = {3080-3089}, DOI = {10.21125/edulearn.2022.0768}, keywords = {attitudes about lifelong learning, lifelong learning, mathematics teachers}, journal = {EDULEARN Proceedings}, doi = {10.21125/edulearn.2022.0768}, volume = {14}, issn = {2340-1117}, title = {ATTITUDES OF HIGH SCHOOL MATHEMATICS TEACHERS ABOUT LIFELONG LEARNING}, keyword = {attitudes about lifelong learning, lifelong learning, mathematics teachers} }

Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font