ČIMBENICI KVALITETE SUSTAVA UPRAVLJANJA RADNOM USPJEŠNOŠĆU U HOTELSKOM POSLOVANJU (CROSBI ID 451162)
Ocjenski rad | doktorska disertacija
Podaci o odgovornosti
Knežević, Danijel
Pološki Vokić, Nina
hrvatski
ČIMBENICI KVALITETE SUSTAVA UPRAVLJANJA RADNOM USPJEŠNOŠĆU U HOTELSKOM POSLOVANJU
Područje istraživanja doktorskog rada je upravljanje radnom uspješnošću (URU) u djelatnosti hotelskog poslovanja. Glavni cilj rada je bio teorijski i empirijski istražiti čimbenike kvalitete sustava URU-a u hotelskom poslovanju prema veličini hotela. Teorijski dio doktorskog rada temelji se na sekundarnim izvorima podataka (knjige, članci, baze podataka, internetski izvori i slično), dok se empirijski dio doktorskog rada temelji na tri anketna upitnika. Prvi anketni upitnik je bio namijenjen najrelevantnijoj osobi o poznavanju sustavnosti upravljanja radnom uspješnošću u hotelu, drugi anketni upitnik bio je namijenjen direktoru hotela, dok je treći anketni upitnik bio namijenjen zaposlenicima hotela. Za dokazivanje hipoteza korišteni su faktorska analiza, neparametrijski testovi za testiranje razlika između skupina (Kruskal-Wallis H testovi i Mann-Whitney U testovi), korelacijska i regresijska analiza. Najznačajniji nalaz doktorskog rada je dokazana veća uloga čimbenika na razini zaposlenika za kvalitetu sustava URU-a u svim skupinama hotela prema veličini (velikim, srednjim i malim hotelima), kako gledajući njihovu pojedinačnu statističku značajnost tako i njihovu statističku značajnost u skupnim regresijskim analizama, u odnosu na čimbenike na razini organizacije i čimbenike na razini menadžera. Ovim doktorskim radom su istraženi čimbenici kvalitete sustava URU-a na organizacijskoj, menadžerskoj i na razini zaposlenika zbog čega može poslužiti kao temelj za daljnja sustavna i višerazinska istraživanja čimbenika kvalitete sustava URU-a.
upravljanje radnom uspješnošću (URU) ; upravljanje radnom uspješnošću u hotelskom poslovanju ; čimbenici kvalitete sustava upravljanja radnom uspješnošću u hotelskom poslovanju ; hotelsko poslovanje ; Republika Hrvatska
nije evidentirano
engleski
QUALITY FACTORS OF PERFORMANCE MANAGEMENT SYSTEMS IN THE HOTEL BUSINESS
nije evidentirano
performance management ; performance management in the hotel business ; quality factors of performance management systems in the hotel business ; hotel business ; Republic of Croatia
nije evidentirano
Podaci o izdanju
160
21.06.2022.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb