Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Jezična integracija izbjeglica u Hrvatskoj: Dva primjera dobre prakse (CROSBI ID 73712)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Cvitanušić, Jelena Jezična integracija izbjeglica u Hrvatskoj: Dva primjera dobre prakse // Bosanskohercegovački slavistički kongres III, Zbornik radova (Knjiga 1) / Kardaš, Mehmed ; Durmišević, Elma ; Ljevo-Ovčina Amela (ur.). Sarajevo: Slavistički komitet, 2022. str. 139-152

Podaci o odgovornosti

Cvitanušić, Jelena

hrvatski

Jezična integracija izbjeglica u Hrvatskoj: Dva primjera dobre prakse

Izbjeglice, tražitelji azila i azilanti kao učenici stranoga jezika posebno su osjetljiva skupina učenika i pristup poučavanju jezika trebalo bi prilagoditi njihovim potrebama i posebnostima (Đurđević i Podboj 2016). Njihovo je jezično osposobljavanje prvi uvjet za integraciju u novo društvo i uključivanje na tržište rada, a u tom procesu jednu od najvažnijih uloga imaju državne institucije te obrazovne (visokoškolske) ustanove. Od ak. godine 2017/2018. na Croaticumu ‒ Centru za hrvatski kao drugi i strani jezik na Filozofskom fakultetu u Zagrebu izvodi se nastava hrvatskog kao inog jezika za azilante i tražitelje azila, a u zimskom semestru akademske godine 2018/2019. na Odsjeku za kroatistiku izvodio se kolegij Hrvatski kao ini i društveno korisno učenje (HIJ i DKU). U tekstu će se opisati ova dva primjera dobre prakse te će se dati osvrt na (ne)institucionalno organiziranje tečajeva jezičnog osposobljavanja za izbjeglice i kompetencije nastavnika koji izvode nastavu na tim tečajevima.

hrvatski za izbjeglice ; društveno korisno učenje ; ranjiva skupina učenika ; kompetencije nastavnika

nije evidentirano

engleski

Language Integration of Refugees in Croatia: Two Examples of Good Practice

nije evidentirano

Croatian for refugees and asylum seekers ; service learning ; vulnerable group ; teachers’ competencies

nije evidentirano

Podaci o prilogu

139-152.

objavljeno

Podaci o knjizi

Bosanskohercegovački slavistički kongres III, Zbornik radova (Knjiga 1)

Kardaš, Mehmed ; Durmišević, Elma ; Ljevo-Ovčina Amela

Sarajevo: Slavistički komitet

2022.

2303-4106

2303-4106

Povezanost rada

Filologija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Interdisciplinarne humanističke znanosti