Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Sustav upravljanja kvalietetom u javnoj upravi Republike Hrvatske (CROSBI ID 721319)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Drljača, Miroslav ; Zambelli, Sanja Sustav upravljanja kvalietetom u javnoj upravi Republike Hrvatske // Kvaliteta - jučer, danas, sutra / Drljača, Miroslav (ur.). Zagreb: Hrvatsko društvo menadžera kvalitete, 2021. str. 43-59 doi: 10.52730/KCUS3415

Podaci o odgovornosti

Drljača, Miroslav ; Zambelli, Sanja

hrvatski

Sustav upravljanja kvalietetom u javnoj upravi Republike Hrvatske

Sažetak: Neučinkovitost javne uprave redovito se ističe kao jedan od najvažnijih razloga loše pozicije Republike Hrvatske na globalnoj ljestvici konkurentnosti. Često spominjana reforma u političkim programima reforma je javne uprave. Javna uprava obuhvaća tijela državne uprave, tijela jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave i pravne osobe koje imaju javne ovlasti (javnopravna tijela). Republika Hrvatska donijela je 2015. godine Strategiju razvoja javne uprave za razdoblje 2015. – 2020. godine, kao nastavak reforme javne uprave započete Strategijom reforme državne uprave za razdoblje 2008. – 2011. godine. Strategija ima jasno definiran cilj, utvrđuje poslovne procese javne uprave, govori o standardima kvalitete, donosi metodologiju oblikovanja i provedbe javnih politika, utvrđuje opće i posebne ciljeve. Glavni je cilj Strategije podizanje razine kvalitete javnih usluga radi osiguravanja višeg životnog standarda građana i stvaranje poticajnog poduzetničkog okruženja. Upravljanje kvalitetom u javnoj upravi obuhvaćeno je i dokumentom Nacionalni program reformi, koji je donijela Vlada Republike Hrvatske 2020. godine. U radu autori prezentiraju rezultate nastavka istraživanja sustava upravljanja kvalitetom u javnoj upravi u Republici Hrvatskoj, započeto 2016. godine. Abstract: The inefficiency of public administration is regularly highlighted as one of the most important reasons for the poor position of the Republic of Croatia on the global competitiveness scale. The oft-cited reform in political programs is public administration reform. Public administration includes government bodies, local and regional government and legal subjects which has public authority (public administrative bodies). During the 2015 Republic of Croatia has brought a Strategy of public administration development for the period 2015 – 2020, as a continuation of public administration reform started by Strategy of government administration reform for the period 2008 – 2011. Strategy is clearly defined goal, talk about quality standards, establishes business processes of public administration, suggest methodology for modelling and providing public policies, defined general and specific objectives. The main goal of Strategy is public services quality level increasing because of secure higher standard of living for people and creating stimulating entrepreneurship environment. Quality management in public administration is also included in the document National Reform Program, which was adopted by the Government of the Republic of Croatia in 2020. In this paper the authors present the results of further research of quality management system of public administration in Republic of Croatia, started in 2016.

javna uprava ; sustav upravljanja kvalitetom ; konkurentnost ; kvaliteta života

JEL EconLit Klasifikacija CAB Abstract and/or Global Health databases Crossref Database DOI

engleski

Quality management system in public administration of the Republic of Croatia

nije evidentirano

public administration ; quality management system ; competitiveness ; quality of life

nije evidentirano

Podaci o prilogu

43-59.

2021.

objavljeno

10.52730/KCUS3415

Podaci o matičnoj publikaciji

Kvaliteta - jučer, danas, sutra

Drljača, Miroslav

Zagreb: Hrvatsko društvo menadžera kvalitete

2670-8825

2757-4903

Podaci o skupu

22. međunarodni simpozij o kvaliteti "Kvaliteta – jučer, danas, sutra"

ostalo

09.06.2021-11.06.2021

Poreč, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice