Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Povezanost provođenja vremena na društvenim mrežama sa školskim uspjehom i samopoštovanjem adolescenata (CROSBI ID 721202)

Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa

Kućar, Maja Povezanost provođenja vremena na društvenim mrežama sa školskim uspjehom i samopoštovanjem adolescenata // Djeca i digitalne tehnologije Varaždin, Hrvatska, 01.01.2022-01.01.2022

Podaci o odgovornosti

Kućar, Maja

hrvatski

Povezanost provođenja vremena na društvenim mrežama sa školskim uspjehom i samopoštovanjem adolescenata

U ovom je radu ispitana povezanost učestalosti provjeravanja društvenih mreža Facebook i Instagram i količina provedenog vremena na tim društvenim mrežama sa školskim uspjehom. Osim toga, cilj je ispitati povezanost direktne mjere provedenog vremena na ekranu mobitela sa školskim uspjehom te ispitati povezanost broja prijatelja na FB, oznaka sviđanja na profilnoj FB slici, pratitelja na IG, oznaka sviđanja na IG slici i rezultata na upitniku samopoštovanja. U istraživanju sudjeluju učenici srednje škole tehničkog usmjerenja (N= 85, M=59, Ž=26). Učenici su ispunili upitnik o korištenju društvenih mreža te Rosenbergov upitnik samopoštovanja. Regresijskom je analizom utvrđeno da je učestalo provjeravanje Instagrama značajan prediktor školskog uspjeha. Nije pronađena razlika u školskom uspjehu ovisno o količini vremena koju učenici u prosjeku dnevno provode na društvenim mrežama. Direktna mjera provođenja vremena za ekranom nije bila statistički značajan prediktor školskog upjeha, a korelacije broja oznaka sviđanja na profilnoj FB slici, broja prijatelja na FB, broja oznaka sviđanja na IG, broja pratitelja na IG sa samopoštovanjem nisu bile statistički značajne. Razmotrena su metodološka ograničenja rada i smjernice za buduća istraživanja u području ispitivanja potencijalnog utjecaja društvenih mreža na djecu i mlade.

društvene mreže, prosjek ocjena, samopoštovanje, adolescenti

nije evidentirano

engleski

Time spent on social media and its relation to school performance and self-esteem of adolescents

nije evidentirano

social media, school performance, school GPA, self-esteem, adolescents

nije evidentirano

Podaci o prilogu

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o skupu

Djeca i digitalne tehnologije

predavanje

01.01.2022-01.01.2022

Varaždin, Hrvatska

Povezanost rada

Psihologija