Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

The relationship between the perception of advertising, FOMO, social network fatigue and concerns about privacy among users of social networks (CROSBI ID 312190)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Milas, Josipa Lesinger, Gordana The relationship between the perception of advertising, FOMO, social network fatigue and concerns about privacy among users of social networks // Communication management review, 7 (2022), 1; 26-47

Podaci o odgovornosti

Milas, Josipa Lesinger, Gordana

engleski

The relationship between the perception of advertising, FOMO, social network fatigue and concerns about privacy among users of social networks

Social network fatigue, privacy concerns, FOMO

Social network fatigue, privacy concerns, FOMO

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

7 (1)

2022.

26-47

objavljeno

2459-590X

2459-6086

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice