Analiza indikatora digitalnog poduzetništva na primjeru odabranih članica Europske unije (CROSBI ID 312151)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Turuk, Mladen ; Turčić, Ivan ; Stjepić Ana-Marija
hrvatski
Analiza indikatora digitalnog poduzetništva na primjeru odabranih članica Europske unije
Digitalno poduzetništvo jedan je od pokretača rasta i razvoja modernog gospodarstva koji se pokazao iznimno otpornim u razdoblju pandemije bolesti COVID-19. S obzirom na to da se digitalno poduzetništvo pojavljuje kao rješenje problema nezaposlenosti i gospodarskog rasta, važno je razumjeti njegov koncept i glavne odrednice. Nove tehnologije dovode do stvaranja inovativnih poslovnih modela i prilagođavanja postojećih modela novim tržišnim uvjetima. Poduzeća koja pravovremeno usvoje inovativne tehnologije i svoje postojeće poslovanje prilagode novim digitalnim tehnologijama mogu povećati svoje tržišne udjele. Poduzeća koja se ne prilagode turbulentnom poslovnom okruženju i modernim digitalnim tehnologijama bit će istisnuta s tržišta u poznatom procesu kreativne destrukcije. Istraživanje provedeno u ovome radu nastoji dati pregled i analizu najvažnijih indikatora digitalnog poduzetništva. Korelacijska analiza primijenjena je za ispitivanje međuodnosa među dimenzijama indeksa digitalnog poduzetništva u Europskoj uniji (EU). Implikacije analize odnose se na bolje razumijevanje koncepta digitalnog poduzetništva, njegovih indikatora, ključnih metrika te aktualnih tendencija digitalnog poduzetništva u EU-u.
digitalno poduzetništvo ; digitalno poslovanje ; digitalna transformacija ; Europska unija
nije evidentirano
engleski
Analysis of the Digital Entrepreneurship Indicators on the Example of Selected Members of the European Union
nije evidentirano
digital entrepreneurship ; digital business ; digital transformation ; European Union
nije evidentirano
Podaci o izdanju
20 (1)
2022.
111-127
objavljeno
1333-8900
1845-495X
10.22598/zefzg.2022.1.111
Povezanost rada
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti