Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Suvremena nastava fizike: miskoncepcije u savladavanju sila (CROSBI ID 450806)

Ocjenski rad | diplomski rad

Vulama, Monika Suvremena nastava fizike: miskoncepcije u savladavanju sila / Dalibor Paar (mentor); Zagreb, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb, . 2020

Podaci o odgovornosti

Vulama, Monika

Dalibor Paar

hrvatski

Suvremena nastava fizike: miskoncepcije u savladavanju sila

Na samom početku rada naveden je razvoj suvremene nastave fizike. Opisana je interaktivna, istraživački usmjerena nastava fizike te osnovni sadržaji koji bi se trebali provoditi unutar nje. Isto tako, opisan je tijek sata koji kod učenika postiže najveću aktivnost te interaktivne nastavne metode kojima se postiže.Nadalje, prema Nacionalnom kurikulumu opisan je redoslijed nastavnog sadržaja vezanog za savladavanje sila. Nakon toga, objašnjen je pojam miskoncepcije te su prikazani rezultati ankete provedene na učenicima kako bi se usporedio učenički pojam sile unatrag tridesetak godina i danas. Iz rezultata ankete vidljivo je da učenici unatoč promjenama u nastavi fizike i dalje zadržavaju intuitivna objašnjenja pojava te je potrebno još poraditi na samom izvođenju nastave fizike.

razvoj suvremene nastave fizike, interaktivne nastavne metode, pojam miskoncepcije

nije evidentirano

engleski

Contemporary teaching of physics: misconceptions in overcoming forces

nije evidentirano

development of modern physics teaching, interactive teaching of physics, miconceptions

nije evidentirano

Podaci o izdanju

27

29.09.2020.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Fizika