Suvremena nastava fizike: miskoncepcije u savladavanju sila (CROSBI ID 450806)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Vulama, Monika
Dalibor Paar
hrvatski
Suvremena nastava fizike: miskoncepcije u savladavanju sila
Na samom početku rada naveden je razvoj suvremene nastave fizike. Opisana je interaktivna, istraživački usmjerena nastava fizike te osnovni sadržaji koji bi se trebali provoditi unutar nje. Isto tako, opisan je tijek sata koji kod učenika postiže najveću aktivnost te interaktivne nastavne metode kojima se postiže.Nadalje, prema Nacionalnom kurikulumu opisan je redoslijed nastavnog sadržaja vezanog za savladavanje sila. Nakon toga, objašnjen je pojam miskoncepcije te su prikazani rezultati ankete provedene na učenicima kako bi se usporedio učenički pojam sile unatrag tridesetak godina i danas. Iz rezultata ankete vidljivo je da učenici unatoč promjenama u nastavi fizike i dalje zadržavaju intuitivna objašnjenja pojava te je potrebno još poraditi na samom izvođenju nastave fizike.
razvoj suvremene nastave fizike, interaktivne nastavne metode, pojam miskoncepcije
nije evidentirano
engleski
Contemporary teaching of physics: misconceptions in overcoming forces
nije evidentirano
development of modern physics teaching, interactive teaching of physics, miconceptions
nije evidentirano
Podaci o izdanju
27
29.09.2020.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb
Zagreb