Povezanost socioekonomskog položaja i stavova studenata o online nastavi na Sveučilištu u Splitu tijekom pandemije COVID-19 (CROSBI ID 720858)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Relja, Renata ; Popović, Toni ; Mandušić, Ela
hrvatski
Povezanost socioekonomskog položaja i stavova studenata o online nastavi na Sveučilištu u Splitu tijekom pandemije COVID-19
Cilj je provedenog istraživanja analiza odnosa socioekonomskog položaja studenata i njihovih stavova u svezi online nastave na Sveučilištu u Splitu (N =463).Istraživanje je provedeno u razdoblju od lipnja do kolovoza 2021. godine metodom online ankete na temelju upitnika od 26 pitanja zatvorenog i otvorenog tipa. Hipotezama je pretpostavljeno kako studenti ne ocjenjuju najvišim ocjenama provedbu online nastave pri čemu je lošije ocjenjuju studenti s nižim prihodima kao i oni koji dijele računalnu opremu s ukućanima ili žive u većim kućanstvima. Bez obzira na njihove socioekonomske razlike pretpostvaljeno je kako studenti smatraju online nastavu manje kvalitetnom od klasičnog modela.Istovremeno, prepostavljeno je kako socioekonomske razlike značajno utječu na razinu poteškoća s kojima se suočavaju tijekom provedbe online nastave. Prema rezultatima istraživanja, manje od polovine studenata ocijenilo je online nastavu vrlo dobrom ili izvrsnom ocjenom (36, 3%). Klasični oblik nastave većina ocjenjuje donekle ili znatno kvalitetnijim (93, 1 %). Unatoč tome, gotovo polovina ispitanika pozitivno ocjenjuje realizaciju online nastave u smislu vlastitog napredovanja i stjecanja znanja i vještina.Uočeno je kako socioekonomske razlike uvjetuju određene poteškoće tijekom procesa online nastave, a koje se reflektiraju na stavove o njezinoj provedbi. Rezultati ovog istraživanja predstavljaju doprinos proučavanju obrazovnog procesa u vrijeme pandemije, s naglaskom na važnost uvažavanja socioekonomskih razlika studenata prilikom organizacije nastave.
obrazovni proces ; prednosti i nedostaci online nastave ; socioekonomske razlike
nije evidentirano
engleski
Relationship between Student's Socioeconomic Status and Their Attitudes about Online Teaching at the University of Split during the Covid-19 Pandemic
nije evidentirano
educational process, advantages and disadvantages of online teaching ; socioeconomic differences
nije evidentirano
Podaci o prilogu
168-169.
2022.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Velički, Damir ; Dumančić, Mario
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
978-953-8115-98-1
Podaci o skupu
2. međunarodna znanstvena i umjetnička konferencija "Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2, In memoriam prof. emer. dr. sc. Milan Matijević"
predavanje
20.05.2022-21.05.2022
Zagreb, Hrvatska