Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Povezanost socioekonomskog položaja i stavova studenata o online nastavi na Sveučilištu u Splitu tijekom pandemije COVID-19 (CROSBI ID 720858)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Relja, Renata ; Popović, Toni ; Mandušić, Ela Povezanost socioekonomskog položaja i stavova studenata o online nastavi na Sveučilištu u Splitu tijekom pandemije COVID-19 // Knjižica sažetaka 2. Međunarodna znanstvena i umjetnička konferencija Suvremene teme u odgoju i obrazovanju-STOO2 In memoriam prof.emer. dr. sc. Milan Matijević u suradnji sa Zavodom za znanstvenoistraživački i umjetnički rad Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti u Bjelovaru / Velički, Damir ; Dumančić, Mario (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2022. str. 168-169

Podaci o odgovornosti

Relja, Renata ; Popović, Toni ; Mandušić, Ela

hrvatski

Povezanost socioekonomskog položaja i stavova studenata o online nastavi na Sveučilištu u Splitu tijekom pandemije COVID-19

Cilj je provedenog istraživanja analiza odnosa socioekonomskog položaja studenata i njihovih stavova u svezi online nastave na Sveučilištu u Splitu (N =463).Istraživanje je provedeno u razdoblju od lipnja do kolovoza 2021. godine metodom online ankete na temelju upitnika od 26 pitanja zatvorenog i otvorenog tipa. Hipotezama je pretpostavljeno kako studenti ne ocjenjuju najvišim ocjenama provedbu online nastave pri čemu je lošije ocjenjuju studenti s nižim prihodima kao i oni koji dijele računalnu opremu s ukućanima ili žive u većim kućanstvima. Bez obzira na njihove socioekonomske razlike pretpostvaljeno je kako studenti smatraju online nastavu manje kvalitetnom od klasičnog modela.Istovremeno, prepostavljeno je kako socioekonomske razlike značajno utječu na razinu poteškoća s kojima se suočavaju tijekom provedbe online nastave. Prema rezultatima istraživanja, manje od polovine studenata ocijenilo je online nastavu vrlo dobrom ili izvrsnom ocjenom (36, 3%). Klasični oblik nastave većina ocjenjuje donekle ili znatno kvalitetnijim (93, 1 %). Unatoč tome, gotovo polovina ispitanika pozitivno ocjenjuje realizaciju online nastave u smislu vlastitog napredovanja i stjecanja znanja i vještina.Uočeno je kako socioekonomske razlike uvjetuju određene poteškoće tijekom procesa online nastave, a koje se reflektiraju na stavove o njezinoj provedbi. Rezultati ovog istraživanja predstavljaju doprinos proučavanju obrazovnog procesa u vrijeme pandemije, s naglaskom na važnost uvažavanja socioekonomskih razlika studenata prilikom organizacije nastave.

obrazovni proces ; prednosti i nedostaci online nastave ; socioekonomske razlike

nije evidentirano

engleski

Relationship between Student's Socioeconomic Status and Their Attitudes about Online Teaching at the University of Split during the Covid-19 Pandemic

nije evidentirano

educational process, advantages and disadvantages of online teaching ; socioeconomic differences

nije evidentirano

Podaci o prilogu

168-169.

2022.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Podaci o skupu

2. međunarodna znanstvena i umjetnička konferencija "Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2, In memoriam prof. emer. dr. sc. Milan Matijević"

predavanje

20.05.2022-21.05.2022

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Sociologija