Od tradicionalnog do suvremenog vrtića-put razvoja kvalitete (CROSBI ID 450737)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Božić, Ana
Jurčević Lozančić, Anka
hrvatski
Od tradicionalnog do suvremenog vrtića-put razvoja kvalitete
U ovom radu razmatra se povijest ranog i predškolskog odgoja u Republici Hrvatskoj, konkretnije razvoj Dječjeg vrtića Duga Resa, jednog od najstarijih dječjih vrtića na našem prostoru i njegovoj dugoj tradiciji organizirane skrbi za djecu rane i predškolske dobi. Prikazan je put rasta od tradicionalnog do suvremenog vrtića, a time i razvoj njegove kvalitete. Kontinuitet razvoja vrtića prikazan je i opisan u ovome radu, od 1926. godine do danas. Kako u svijetu, odnosno Europi, tako i kod nas događale su se kontinuirane promjene, nadogradnje, profesionalna usavršavanja i razvoj standarda za rani i predškolski odgoj. Mijenjala su se imena od zabavišta, obdaništa, dječjih jaslica i vrtića do ustanova za rani i predškolski odgoj i obrazovanje. Uz promjene naziva istaknuti su načini rada i programi odgojno-obrazovnog rada, razvoja kurikuluma, od njegovih prvih početaka do danas. Donošenjem Nacionalnog kurikuluma za rani i predškolski odgoj i obrazovanje (2015) prepoznat je put razvoja kvalitete ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja koji je usmjeren na dobrobit djeteta i njegov cjelovit rast i razvoj, što se naglasilo, približilo i objasnilo u ovome radu.
povijest, dječji vrtić, tradicija, kontinuitet, suvremene paradigme, kurikulum
nije evidentirano
engleski
From traditional to modern kindergarten - the path of quality development
nije evidentirano
history, kindergarten, tradition, continuity, contemporary, curriculum
nije evidentirano
Podaci o izdanju
59
12.07.2022.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Zagreb
Zagreb