Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Od tradicionalnog do suvremenog vrtića-put razvoja kvalitete (CROSBI ID 450737)

Ocjenski rad | diplomski rad

Božić, Ana Od tradicionalnog do suvremenog vrtića-put razvoja kvalitete / Jurčević Lozančić, Anka (mentor); Zagreb, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2022

Podaci o odgovornosti

Božić, Ana

Jurčević Lozančić, Anka

hrvatski

Od tradicionalnog do suvremenog vrtića-put razvoja kvalitete

U ovom radu razmatra se povijest ranog i predškolskog odgoja u Republici Hrvatskoj, konkretnije razvoj Dječjeg vrtića Duga Resa, jednog od najstarijih dječjih vrtića na našem prostoru i njegovoj dugoj tradiciji organizirane skrbi za djecu rane i predškolske dobi. Prikazan je put rasta od tradicionalnog do suvremenog vrtića, a time i razvoj njegove kvalitete. Kontinuitet razvoja vrtića prikazan je i opisan u ovome radu, od 1926. godine do danas. Kako u svijetu, odnosno Europi, tako i kod nas događale su se kontinuirane promjene, nadogradnje, profesionalna usavršavanja i razvoj standarda za rani i predškolski odgoj. Mijenjala su se imena od zabavišta, obdaništa, dječjih jaslica i vrtića do ustanova za rani i predškolski odgoj i obrazovanje. Uz promjene naziva istaknuti su načini rada i programi odgojno-obrazovnog rada, razvoja kurikuluma, od njegovih prvih početaka do danas. Donošenjem Nacionalnog kurikuluma za rani i predškolski odgoj i obrazovanje (2015) prepoznat je put razvoja kvalitete ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja koji je usmjeren na dobrobit djeteta i njegov cjelovit rast i razvoj, što se naglasilo, približilo i objasnilo u ovome radu.

povijest, dječji vrtić, tradicija, kontinuitet, suvremene paradigme, kurikulum

nije evidentirano

engleski

From traditional to modern kindergarten - the path of quality development

nije evidentirano

history, kindergarten, tradition, continuity, contemporary, curriculum

nije evidentirano

Podaci o izdanju

59

12.07.2022.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

nije evidentirano