Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

E-učenje u nastavi fizike i informatike: stavovi studenata Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku (CROSBI ID 311984)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Dukić, Darko ; Juranović, Marina E-učenje u nastavi fizike i informatike: stavovi studenata Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku // Politehnika, 6 (2022), 1; 7-19. doi: 10.36978/cte.6.1.1

Podaci o odgovornosti

Dukić, Darko ; Juranović, Marina

hrvatski

E-učenje u nastavi fizike i informatike: stavovi studenata Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

Cilj rada je istražiti primjenu e-učenja u nastavi fizike i informatike na Sveučilištu Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku sa stajališta studenata. Studija je također nastojala ispitati motivaciju studenata za e-učenje i njihove stavove o implementaciji IKT-a u nastavnom procesu. Prema mišljenju većine ispitanika, nastava se iz oba predmeta uglavnom izvodi na klasičan način uz podršku IKT-a. No, napredni oblici e-učenja ipak su značajno više zastupljeni u poučavanju informatike. Istraživanje je nadalje otkrilo da studenti općenito prihvaćaju e-učenje i, u skladu s tim, percipiraju ga pozitivno. Oni su se također složili da se e-učenje ne primjenjuje dovoljno u nastavi fizike i informatike te da bi nastavnici trebali više poticati studente na korištenje IKT alata. Osim toga, analiza je pokazala da su studenti u značajno većoj mjeri motivirani za upotrebu e-učenja u nastavi informatike i da bi imali bitno više problema kada bi se predavanja iz fizike održavala potpuno online. Rezultati ove studije doprinose boljem razumijevanju implementacije e-učenja na hrvatskim sveučilištima.

e-učenje ; nastava fizike i informatike ; IKT alati ; stavovi studenata ; analiza razlika

nije evidentirano

engleski

E-learning in the Teaching of Physics and Informatics: Attitudes of Students from the Josip Juraj Strossmayer University of Osijek

nije evidentirano

e-learning ; teaching physics and informatics ; ICT tools ; student attitudes ; difference analysis

nije evidentirano

Podaci o izdanju

6 (1)

2022.

7-19

objavljeno

2584-5373

2584-6264

10.36978/cte.6.1.1

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice