Kolokacije na početnoj razini u hrvatskom kao inom jeziku (CROSBI ID 720693)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Ordulj, Antonia ; Aleksovski, Marinela
hrvatski
Kolokacije na početnoj razini u hrvatskom kao inom jeziku
Razvijanje kolokacijske kompetencije smatra se jednim od temeljnih ciljeva nastave inoga jezika. U hrvatskom kao inom jeziku (HIJ) posljednjih se godina sve više raspravlja o važnosti poučavanja kolokacija i njihovu utjecaju na razvijanje leksičke kompetencije neizvornih govornika. Iako je razvijanje kolokacijske kompetencije dugotrajan proces, neizvorni se govornici s kolokacijama susreću od samih početaka ovladavanja inim jezikom. Cilj je ovoga rada pružiti uvid u kolokacije na početnoj razini HIJ-a te dati prikaz aktivnosti pogodnih za uvježbavanje različitih vrsta kolokacija. Kolokacije su izdvojene iz nastavne cjeline udžbenika za početnike koji se već petnaestak godina koristi za poučavanje HIJ-a na domaćim i stranim sveučilištima, a njihova je ovjerenost provjerena u Kolokacijskoj bazi hrvatskoga jezika i među izvornim govornicima hrvatskoga jezika. Opisane aktivnosti usmjerene su na razvijanje komunikacijske jezične kompetencije u cijelosti, a posebice na usvajanje i uvježbavanje vokabulara predviđenoga Opisnim okvirom referentne razine A2.
hrvatski kao ini jezik, početna razina, kolokacije, kolokacijska kompetencija, vježbe
nije evidentirano
engleski
Collocations at beginners level in Croatian as Foreign Language
nije evidentirano
Croatian as foreign Language, beginners level, collocations, collocational competence, activities
nije evidentirano
Podaci o prilogu
3-3.
2022.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Opis kao temelj poučavanja
Podaci o skupu
Stručno i znanstveno savjetovanje za lektore hrvatskoga kao inoga jezika
predavanje
08.07.2022-09.07.2022
Zagreb, Hrvatska