Rano učenje fizike : geometrija prostora i vremena od Galileja do Einsteina (CROSBI ID 450655)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Lasić, Andreja
Paar, Dalibor
hrvatski
Rano učenje fizike : geometrija prostora i vremena od Galileja do Einsteina
Da bi se pobudio interes djece i što veći broj usmjerio prema zanimanjima baziranim na STEM područjima (koja su osnova zanimanja 21. stoljeća za koja i na razini Europske unije nedostaje veliki broj stručnjaka), potrebno je od rane dobi djecu upoznati sa zanimljivim i suvremenim temama iz prirodoslovlja, posebice iz fizike. Einsteinove teorije relativnosti primjer su za učitelje vrlo zahtjevnih, a učenicima vrlo zanimljivih, neobičnih i izazovnih tema. Uvodeći koncepte tih teorija u nastavu, učenike dovodimo u doticaj s frontom istraživanja i najvažnijim pitanjima današnje fizike i prirodoslovlja općenito. Takav pristup je važan i on može učenicima na duge staze pobuditi interes za fiziku i druga istraživački bazirana područja. Problem ranog STEM obrazovanja i na razini Europske unije je nedostatak znanja iz fizike i drugih STEM područja učitelja razredne nastave. Nastavnici fizike mogu biti ti koje će ove izazovne teme spustiti na razinu razredne nastave, bilo u suradnji s učiteljima razredne nastave ili kroz izvannastavne aktivnosti.
rano učenje, nastava fizike, Einsteinove teorije relativnosti
nije evidentirano
engleski
Early learning of physics : geometry of space and time from Galileo to Einstein
nije evidentirano
early learning, physics teaching, Einstein's theories of relativity
nije evidentirano
Podaci o izdanju
32
02.12.2020.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb
Zagreb