Uvođenje fizike u razrednu nastavu : sile u prirodi (CROSBI ID 450654)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Šola, Katarina
Paar, Dalibor
hrvatski
Uvođenje fizike u razrednu nastavu : sile u prirodi
Nastava fizike, kao jedno od temeljnih STEM područja, u suvremenom obrazovanju ima sve veći značaj. U ovome radu stavljamo naglasak na rano učenje fizike, osobito koncepte sile. Upoznavanjem djece s konceptima prirodnih znanosti u razrednoj nastavi, dajemo mogućnosti za istraživanje, postavljanje raznih pitanja. Mnoga istraživanja pokazuju da je rano upoznavanje djece sa STEM područjem ključno za njihovo daljnje napredovanje i usmjeravanje ka tim područjima. Nastava fizike u središtu ima fizikalni pokus, koji nam omogućuje zanimljiviji pristup učenicima, te mogućnost njihovog samostalnog istraživanja. Djeca u ranoj dobi su znatiželjna, postavljaju pitanja, stoga trebamo iskoristiti to razdoblje da ih izložimo zanimljivim konceptima sile i potaknemo suradnju i istraživanja. U sklopu ovoga rada pokazujemo kako fiziku možemo uvesti već u razrednoj nastavi kroz koncept sile. Ako se djeca s njima nisu prije susrela, iste pokuse bi bilo dobro izvoditi u okviru odgovarajućih tema u kurikulumu fizike.
razredna nastava, fizika, pokusi
nije evidentirano
engleski
Introduction of physics in lower elementary school teaching : forces in nature
nije evidentirano
lower elementary school teaching, physics, experiments
nije evidentirano
Podaci o izdanju
56
23.02.2021.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb
Zagreb