Konstrukcija mjernih instrumenata baziranih na micro:bitu za potrebe nastave fizike (CROSBI ID 450651)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Milec, Viktorija
Paar, Dalibor
hrvatski
Konstrukcija mjernih instrumenata baziranih na micro:bitu za potrebe nastave fizike
Istraživački usmjerena nastava fizike potiče razvoj znanstvenog razmišljanja i zaključivanja. Učenici kroz istraživački usmjerenu nastavu razvijaju kritičko mišljenje, aktivno sudjeluju u nastavi te stječu znanja o samoj prirodi znanosti. Veliku ulogu u istraživački usmjerenoj nastavi fizike predstavlja pokus. Pokus, osim što nastavu čini zanimljivijom i zabavnijom, pruža izravno iskustvo učenicima o fizičkim pojavama. Pomoću pokusa učenici upoznavaju i istražuju nove pojave, te uz pokus uočavaju zakonitosti i testiraju hipoteze. Pri samom izvođenju pokusa kvantitativno se mjere fizičke veličine pri čemu pomažu mjerni instrumenti. Micro:bit kao suvremeno mikroračunalo može zamijeniti veći broj instrumenata i tako riješiti problem nedostatka opreme za izvođenje pokusa. Upoznavanje fizike na zabavan, kreativan i interdisciplinaran način uz korištenje tehnologije uvedeno je pomoću STEM pristupa obrazovanju.
micro:bit, pokus, STEM, fizika, istraživački usmjerena nastava, mjerni instrumenti
nije evidentirano
engleski
Construction of measuring instruments based on micro:bit for the needs of teaching physics
nije evidentirano
micro: bit, experiment, STEM, physics, research-oriented teaching, measuring instruments
nije evidentirano
Podaci o izdanju
52
27.09.2021.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb
Zagreb