Učestalost korištenja kreativnih nastavnih metoda u obradi lektire (CROSBI ID 450622)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Abramović, Nataša
Dubovicki, Snježana
Huljev, Antonija
hrvatski
Učestalost korištenja kreativnih nastavnih metoda u obradi lektire
Kreativnost učitelja u obradi lektire danas je vrlo važna. Kako bi u učenicima pobudili interes i učinili im lektiru zanimljivom, potrebno je što više koristiti kreativne nastavne metode u obradi lektire. Provedenim istraživanjem cilj je bio ispitati koriste li učitelji i koliko često kreativne metode u obradi lektire te usporediti njihove odgovore s pisanim pripremama za nastavni sat obrade lektire. Kako bi se ostvario navedeni cilj, korištene su kvalitativne metode istraživanja – strukturirani intervju i analiza dokumentacije. Rezultati dobiveni istraživanjem pokazuju na slabiju zastupljenost kreativnih nastavnih metoda u obradi lektire. Osim što ih ispitani učitelji vrlo malo koriste u obradi lektire, kreativne metode ne pojavljuju se ni u analiziranim nastavnim pripremama. Upravo zato ovim se radom želi osvijestiti važnost korištenja kreativnih nastavnih metoda u obradi lektire te potaknuti učitelje na korištenje istih.
čitanje lektire, kreativnost u nastavi, nastavne metode, sat obrade lektire
nije evidentirano
engleski
Frequency of using creative teaching methods in processing readings
nije evidentirano
reading books, creativity in class, teaching methods, processing reading assignments lesson
nije evidentirano
Podaci o izdanju
144
12.07.2022.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Osijek