Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Učestalost korištenja kreativnih nastavnih metoda u obradi lektire (CROSBI ID 450622)

Ocjenski rad | diplomski rad

Abramović, Nataša Učestalost korištenja kreativnih nastavnih metoda u obradi lektire / Dubovicki, Snježana (mentor); Huljev, Antonija (neposredni voditelj). Osijek, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, . 2022

Podaci o odgovornosti

Abramović, Nataša

Dubovicki, Snježana

Huljev, Antonija

hrvatski

Učestalost korištenja kreativnih nastavnih metoda u obradi lektire

Kreativnost učitelja u obradi lektire danas je vrlo važna. Kako bi u učenicima pobudili interes i učinili im lektiru zanimljivom, potrebno je što više koristiti kreativne nastavne metode u obradi lektire. Provedenim istraživanjem cilj je bio ispitati koriste li učitelji i koliko često kreativne metode u obradi lektire te usporediti njihove odgovore s pisanim pripremama za nastavni sat obrade lektire. Kako bi se ostvario navedeni cilj, korištene su kvalitativne metode istraživanja – strukturirani intervju i analiza dokumentacije. Rezultati dobiveni istraživanjem pokazuju na slabiju zastupljenost kreativnih nastavnih metoda u obradi lektire. Osim što ih ispitani učitelji vrlo malo koriste u obradi lektire, kreativne metode ne pojavljuju se ni u analiziranim nastavnim pripremama. Upravo zato ovim se radom želi osvijestiti važnost korištenja kreativnih nastavnih metoda u obradi lektire te potaknuti učitelje na korištenje istih.

čitanje lektire, kreativnost u nastavi, nastavne metode, sat obrade lektire

nije evidentirano

engleski

Frequency of using creative teaching methods in processing readings

nije evidentirano

reading books, creativity in class, teaching methods, processing reading assignments lesson

nije evidentirano

Podaci o izdanju

144

12.07.2022.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Osijek

Povezanost rada

Pedagogija