Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Učionica kao kreativno i poticajno okruženje za učenika (CROSBI ID 450621)

Ocjenski rad | diplomski rad

Vrtar, Lorna Učionica kao kreativno i poticajno okruženje za učenika / Dubovicki, Snježana (mentor); Huljev, Antonija (neposredni voditelj). Osijek, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, . 2022

Podaci o odgovornosti

Vrtar, Lorna

Dubovicki, Snježana

Huljev, Antonija

hrvatski

Učionica kao kreativno i poticajno okruženje za učenika

U suvremenoj školi, nastavno okruženje se smatra esencijalnim čimbenikom, koji ima značajan utjecaj na rezultate poučavanja i učenja. Posebice, u kontekstu nastave i radnog ozračja, fizički izgled učionice je od velike važnosti. Prosječni učenik provede oko 175 dana u učionici, u kojoj se organizira zajednički rad učenika i učitelja, i stoga je vrlo važno da boravak u njoj bude što ugodniji. Fizički izgled učionice predstavlja snažnu motivaciju za učenika jer stvara poticajno okruženje. Za učenike je takvo okruženje vrlo važno, kako bi samostalno mogli razvijati kreativni potencijal, a tomu pridonosi i učitelj. Učitelj mora stvoriti kreativno okruženje, što će i same učenike potaknuti na stvaralaštvo. Cilj istraživanja bio je usporediti učionice razredne nastave (prema kreiranom protokolu) i proučiti njihov fizički izgled. U prvome dijelu rada opisuju se pojam kreativnosti, školsko ozračje i čimbenici koji utječu na izgled učionice. U istraživanju je korištena kvalitativna metodologija, u okviru koje je fotografirano i promatrano 28 učionica razredne nastave, od kojih su tri učionice detaljno analizirane. Nadalje, u analizi su korištene fotografije 25 učionica koje su prikupili studenati Integriranog preddiplomskog i diplomskog Učiteljskog studija na stručno- pedagoškoj praksi tijekom akademske 2021./2022. godine. Rezultati istraživanja pokazuju da izgled učionice pruža poticajno okruženje za poticanje kreativnosti učenika. Izgled učionice zahtijeva stalnu promjenu, jer će jedino u tom slučaju učionica biti kreativna i poticajna.

fizički izgled učionice, kreativno i poticajno okruženje, kreativan učitelj

nije evidentirano

engleski

Classroom as a creative and stimulating environment for student

nije evidentirano

physical appearance of the classroom, creative and stimulating environment, creative teacher

nije evidentirano

Podaci o izdanju

106

12.07.2022.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Osijek

Povezanost rada

Pedagogija