Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Percepcija korisnika o vrijednosti zabavnih multimedijalnih usluga na zahtjev (CROSBI ID 450583)

Ocjenski rad | diplomski rad

Rambrot, Josip Percepcija korisnika o vrijednosti zabavnih multimedijalnih usluga na zahtjev / Komarac, Tanja (mentor); Zagreb, Sveučilište u Zagrebu, . 2022

Podaci o odgovornosti

Rambrot, Josip

Komarac, Tanja

hrvatski

Percepcija korisnika o vrijednosti zabavnih multimedijalnih usluga na zahtjev

Predmet diplomskog rada je percepcija korisnika o vrijednosti zabavnih multimedijalnih usluga na zahtjev čije se usluge u posljednje vrijeme sve više koriste, kako u svijetu, tako i u Hrvatskoj. U teorijskom djelu rada opisuje se koncept vrijednosti za korisnika te se objašnjavaju multimedijalne usluge na zahtjev s fokusom na područje kulture, umjetnosti i zabave. U istraživačkom dijelu rada, prikazuje se provedeno istraživanje multimedijalnih usluga u području zabave. Provedeno je kvantitativno istraživanje na uzorku 169 ispitanika u Republici Hrvatskoj s ciljem istraživanja percepcija vrijednosti multimedijalnih usluga na zahtjev. Rezultati pokazuju pozitivnu percepciju vrijednosti multimedijalnih usluga na zahtjev, konkretnije u pogledu kognitivnog napora i praktičnosti usluga. Novčana vrijednost nije percipirana negativno. Nadalje, preostale komponente vrijednosti pokazuju da ispitanici vrednuju emocionalnu vrijednost kroz zabavu, dok manje vrednuju društvenu i vrijednost isticanja vlastitog identiteta koje su povezane s percepcijom okoline odnosno socijalizacijom. Najviše korištene platforme su Netflix, Spotify, Deezer i HBO GO. Isto tako, ispitanici te usluge najčešće koriste na tjednoj bazi, te ih konzumiraju kroz sve skoro dostupne uređaje za reprodukciju. Ograničenja istraživanja su vezana uz namjerni prigodni uzorak ispitanika, kao i korištene jednostavne statističke metode za analizu podataka.

multimedijalne usluge na zahtjev ; percepcija korisnika ; percepcija vrijednosti ; kultura ; umjetnost i zabava ;

nije evidentirano

engleski

Users' perception of the value of entertainment multimedia streaming services on demand

nije evidentirano

streaming services on demand ; user perception ; value ; arts ; culture and entertainment ;

nije evidentirano

Podaci o izdanju

51

11.07.2022.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija