Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Načini i motivi samopredstavljanja mladih na Instagramu (CROSBI ID 450559)

Ocjenski rad | diplomski rad

Mlinarić, Dora Načini i motivi samopredstavljanja mladih na Instagramu / Merkaš, Marina (mentor); Zagreb, Hrvatsko katoličko sveučilište, . 2022

Podaci o odgovornosti

Mlinarić, Dora

Merkaš, Marina

hrvatski

Načini i motivi samopredstavljanja mladih na Instagramu

Cilj ovog istraživanja bio je ispitati načine i motive samopredstavljanja mladih u kasnoj adolescenciji na Instagramu. U istraživanju je sudjelovalo 332 studenta između 18 i 21 godinu, s raznih fakulteta i sveučilišta diljem Hrvatske. Mjerni instrumenti korišteni u istraživanju su: Upitnik potrebe za odobravanjem, Upitnik samopredstavljanja na Facebooku, Skala samopoštovanja vezanog uz prijateljske odnose, Skala straha od propuštanja te polustrukturirani intervju. Rezultati koji su analizirani pomoću korelacijske i tematske analize pokazali su da se mladi na Instagramu prikazuju na realan način, socijalno poželjan način te da se upuštaju u eksperimentiranje sa samopredstavljanjem. Motivi za socijalno poželjno predstavljanje su vršnjačko odobravanje, zamišljena publika, samopoštovanje vezano uz prijateljske odnose i strah od propuštanja.

Samopredstavljanje, kasna adolescencija, Instagram

nije evidentirano

engleski

Ways and motives for self-presentation of young people on Instagram

nije evidentirano

Self-presentation, late adolescence, Instagram

nije evidentirano

Podaci o izdanju

71

27.04.2022.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Hrvatsko katoličko sveučilište

Zagreb

Povezanost rada

Psihologija