Načini i motivi samopredstavljanja mladih na Instagramu (CROSBI ID 450559)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Mlinarić, Dora
Merkaš, Marina
hrvatski
Načini i motivi samopredstavljanja mladih na Instagramu
Cilj ovog istraživanja bio je ispitati načine i motive samopredstavljanja mladih u kasnoj adolescenciji na Instagramu. U istraživanju je sudjelovalo 332 studenta između 18 i 21 godinu, s raznih fakulteta i sveučilišta diljem Hrvatske. Mjerni instrumenti korišteni u istraživanju su: Upitnik potrebe za odobravanjem, Upitnik samopredstavljanja na Facebooku, Skala samopoštovanja vezanog uz prijateljske odnose, Skala straha od propuštanja te polustrukturirani intervju. Rezultati koji su analizirani pomoću korelacijske i tematske analize pokazali su da se mladi na Instagramu prikazuju na realan način, socijalno poželjan način te da se upuštaju u eksperimentiranje sa samopredstavljanjem. Motivi za socijalno poželjno predstavljanje su vršnjačko odobravanje, zamišljena publika, samopoštovanje vezano uz prijateljske odnose i strah od propuštanja.
Samopredstavljanje, kasna adolescencija, Instagram
nije evidentirano
engleski
Ways and motives for self-presentation of young people on Instagram
nije evidentirano
Self-presentation, late adolescence, Instagram
nije evidentirano
Podaci o izdanju
71
27.04.2022.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Hrvatsko katoličko sveučilište
Zagreb