Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Obilježja akademskoga diskursa na primjeru studentskih seminara (CROSBI ID 311800)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Vrsaljko, Slavica Obilježja akademskoga diskursa na primjeru studentskih seminara // Bosanskohercegovački slavistički kongres. Zbornik radova, III (2022), 315-327

Podaci o odgovornosti

Vrsaljko, Slavica

hrvatski

Obilježja akademskoga diskursa na primjeru studentskih seminara

Tijekom visokoškolskoga obrazovanja, kao najuobičajeniji način samostalnoga rada u gotovo svim visokoobrazovnim ustanovama, pisanje je seminarskih radova. Iako nije jasno definirano kojem tipu diskursa pripadaju ti tekstovi, u literaturi ih se smješta u akademski diskurs. Osim toga navodi se i termin akademsko pismo kao specijalni tip diskursa pod kojim se podrazumijevaju studentski radovi na preddiplomskome, diplomskome i poslijediplomskome studiju, među ostalim eseji, referati, seminarski radovi itd. U radu su se istražila obilježja akademskoga diskursa na primjeru studentskih seminara, i to pitanja poštivanja temeljnih strategija akademskoga diskursa, pravopisne i gramatičke (ne)ispravnosti, leksik te mehanika oblikovanja tekstova (mehanika pravopisnih znakova, mehanika fizičkoga izgleda teksta te citatna mehanika). Korpus istraživanja obuhvatio je studentske seminare akademskih godina: 2018./2019., 2019./2020. te 2020./2021. (zimski semestar). Istraživanjem je obuhvaćeno 100 seminara studenata pete godine predškolskoga odgoja, odnosno druge diplomskoga studija.

visokoškolsko obrazovanje, studentski seminari, akademski diskurs, pravopis, gramatika, leksik

nije evidentirano

engleski

Features of Academic Discourse – The Example of Student Seminar Papers

nije evidentirano

university education, student seminar papers, academic discourse, spelling, grammar, lexicon

nije evidentirano

Podaci o izdanju

III

2022.

315-327

objavljeno

2303-4106

Povezanost rada

nije evidentirano