Obilježja akademskoga diskursa na primjeru studentskih seminara (CROSBI ID 311800)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Vrsaljko, Slavica
hrvatski
Obilježja akademskoga diskursa na primjeru studentskih seminara
Tijekom visokoškolskoga obrazovanja, kao najuobičajeniji način samostalnoga rada u gotovo svim visokoobrazovnim ustanovama, pisanje je seminarskih radova. Iako nije jasno definirano kojem tipu diskursa pripadaju ti tekstovi, u literaturi ih se smješta u akademski diskurs. Osim toga navodi se i termin akademsko pismo kao specijalni tip diskursa pod kojim se podrazumijevaju studentski radovi na preddiplomskome, diplomskome i poslijediplomskome studiju, među ostalim eseji, referati, seminarski radovi itd. U radu su se istražila obilježja akademskoga diskursa na primjeru studentskih seminara, i to pitanja poštivanja temeljnih strategija akademskoga diskursa, pravopisne i gramatičke (ne)ispravnosti, leksik te mehanika oblikovanja tekstova (mehanika pravopisnih znakova, mehanika fizičkoga izgleda teksta te citatna mehanika). Korpus istraživanja obuhvatio je studentske seminare akademskih godina: 2018./2019., 2019./2020. te 2020./2021. (zimski semestar). Istraživanjem je obuhvaćeno 100 seminara studenata pete godine predškolskoga odgoja, odnosno druge diplomskoga studija.
visokoškolsko obrazovanje, studentski seminari, akademski diskurs, pravopis, gramatika, leksik
nije evidentirano
engleski
Features of Academic Discourse – The Example of Student Seminar Papers
nije evidentirano
university education, student seminar papers, academic discourse, spelling, grammar, lexicon
nije evidentirano