Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Didaktički izazovi komunikacije putem aplikacije WhatsApp: studentska percepcija o (ne)promjenama jezičnog izražavanja (CROSBI ID 720416)

Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa | domaća recenzija

Müller, Mirela ; Višić, Maroje Didaktički izazovi komunikacije putem aplikacije WhatsApp: studentska percepcija o (ne)promjenama jezičnog izražavanja // Međunarodni znanstveno-stručni skup 2. Jagićevi dani: komunikologija, filologija, metodika Varaždin, Hrvatska, 05.07.2022-06.07.2022

Podaci o odgovornosti

Müller, Mirela ; Višić, Maroje

hrvatski

Didaktički izazovi komunikacije putem aplikacije WhatsApp: studentska percepcija o (ne)promjenama jezičnog izražavanja

Razvoj i širenje novih komunikacijskih tehnologija zahtijeva daljnja istraživanja o utjecaju inovacija na jezično izražavanje u pismenom i usmenom kontekstu. Društvene mreže koji s jedne strane obogaćuju komunikaciju s druge strane se postavlja pitanje kako online komunikacija uz pomoću digitalnih alata poput Messenger i WhutsAppa utječe na promjene u jezičnom kontekstu ali i na društvene odnose? S obzirom da na društvenim mrežama fokus nije na sadržaju već na samoj poruci, mnoga znanstvena istraživanja implicite ukazuju na opasnost od površnog načina komuniciranja koji mogu narušiti kulturu jezičnog izražavanja i interpersonalnu komunikaciju. Korištenje slikovnih smajlića ili tzv. emoji u online komunikaciji koji zamijenjuju opis osjećaja na neki način su postali stil i navika suvremene komunikacije. Umjesto klasičnih interpunkcijskih znakova, postoji veliki izbor znakova koji omogućuju uspješnu digitalnu komunikaciju ali mnogi stručnjavi vide problematiku u tome da komuniciranje putem slikovnih smajlića može dovesti do negativnih promjena jezičnog izražavanja. Upravo iz toga, rad polazi od hipoteze da se korištenjem digitalnog alata WhutsApp-a mijenjaju navike i načini komunikacije a koja (ne) utječe na promjene u pismenom i usmenom izražavanju te i da postoji statistička značajna razlika među ispitanika s obzirom na smjer studija. U istraživanju je korišten online anketni upitnik koje se provodio u vremenskom periodu od 20 svibnja do kraja lipnja 2021/2022. godine. Sudionici u istraživanju su studenti prediplomskog studija humanističkog smjera Odsjeka za njemački jezik i književnost u Splitu i studenti prediplomskog društvenog smjera Sveučilišta Libertas-a, smjera Međunarodni odnosi i Međunarodno poslovanje. Rad nastoji dati odgovor na problem istraživanja kao i osvijestiti didaktičke izazove WhutsApp komunikacije.

didaktički izazovi, WhatsApp komunikacija, jezično izražavanje, društveni odnos

nije evidentirano

engleski

Didactic challenges of communication through the Whatsapp application: student perception of (non)changes in language expression

nije evidentirano

didactic challenges, WhatsApp communication, language expression, social relationship

nije evidentirano

Podaci o prilogu

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o skupu

Međunarodni znanstveno-stručni skup 2. Jagićevi dani: komunikologija, filologija, metodika

predavanje

05.07.2022-06.07.2022

Varaždin, Hrvatska

Povezanost rada

Interdisciplinarne humanističke znanosti, Pedagogija, Sociologija