Potrebe i težnje rukometnih trenerica – autentično obrazovanje (CROSBI ID 720413)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Žnidarec Čučković, Ana ; Ohnjec, Katarina
hrvatski
Potrebe i težnje rukometnih trenerica – autentično obrazovanje
Uzimajući to u obzir desetljeća istraživanja i zagovaranja, ženski profesionalni sport i dalje će se smatrati trenutnom lekcijom muškom sportu s blagim pomakom prema jednakosti. Cilj ovog istraživačkog rada je ponovno promišljati kako licencirane rukometne trenerice navode, prezentiraju i rješavaju probleme u sportu. Kako bismo ostvarili pravu promjenu, željeli smo obuhvatiti široku skupinu licenciranih rukometnih trenerica sa ciljem prihvaćanja različitih perspektiva koje bi se mogle smatrati mogućim pokazateljem sudjelovanja žena trenera u sportu. Razvijena je studija fokus grupe kako bi se ispitalo koji su to ključni konstituirajući problemi ravnopravnosti u rukometu, koji su to tihi i glavni izazovi za žene u sportu i što identificiraju kao prioritet za sljedeće korake u sportskom okruženju nakon pandemije. Rezultati su ukazali na izolirane razlike u stavovima na temelju dobi i uloge licenciranih rukometnih trenerica u rukometnom ekosustavu. Nadalje raspravljamo o implikacijama i nudimo preporuke o tome kako mi kao znanstvenici možemo ponovno kalibrirati naše rezultate i uvide u ovom konkretnom području edukacije trenera kako bismo maksimizirali učinke istraživanja i imali utjecaja na promjene.
autentično obrazovanje ; interdisciplinarni pristup ; pedagogija sporta ; ravnopravnost spolova
nije evidentirano
engleski
The needs and aspirations of women handball coaches – authentic education
Uzimajući to u obzir desetljeća istraživanja i zagovaranja, ženski profesionalni sport i dalje će se smatrati trenutnom lekcijom muškom sportu s blagim pomakom prema jednakosti. Cilj ovog istraživačkog rada je ponovno promišljati kako licencirane rukometne trenerice navode, prezentiraju i rješavaju probleme u sportu. Kako bismo ostvarili pravu promjenu, željeli smo obuhvatiti široku skupinu licenciranih rukometnih trenerica sa ciljem prihvaćanja različitih perspektiva koje bi se mogle smatrati mogućim pokazateljem sudjelovanja žena trenera u sportu. Razvijena je studija fokus grupe kako bi se ispitalo koji su to ključni konstituirajući problemi ravnopravnosti u rukometu, koji su to tihi i glavni izazovi za žene u sportu i što identificiraju kao prioritet za sljedeće korake u sportskom okruženju nakon pandemije. Rezultati su ukazali na izolirane razlike u stavovima na temelju dobi i uloge licenciranih rukometnih trenerica u rukometnom ekosustavu. Nadalje raspravljamo o implikacijama i nudimo preporuke o tome kako mi kao znanstvenici možemo ponovno kalibrirati naše rezultate i uvide u ovom konkretnom području edukacije trenera kako bismo maksimizirali učinke istraživanja i imali utjecaja na promjene.
authentic education ; interdisciplinary approach ; sports pedagogy ; gender equality
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
310-311.
2022.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
2. međunarodna konferencija Učiteljskoga fakulteta Sveučilišta u Zagrebu Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO2 in memoriam prof. emer. dr. sc. Milan Matijević u suradnji sa Zavodom za znanstvenoistraživački i umjetnički rad Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti u Bjelovaru, Zagreb, Hrvatska
978-953-8115-98-1
Podaci o skupu
2. međunarodna znanstvena i umjetnička konferencija "Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2, In memoriam prof. emer. dr. sc. Milan Matijević"
poster
20.05.2022-21.05.2022
Zagreb, Hrvatska