Marketing na društvenim mrežama (3145) (CROSBI ID 450433)
Ocjenski rad | specijalistički diplomski rad (stručni)
Podaci o odgovornosti
Križanić, Max
Šimec, Alen
hrvatski
Marketing na društvenim mrežama (3145)
Društvene mreže su se znatno razvile u odnosu na njihove početke, kako s tehnološke strane, tako i sa strane korisnika kojih je sve više i čiji su profili sve različitiji. Društvene su mreže tako danas dosegle razinu kada, osim mogućnosti razonode i komunikacije s prijateljima, korisnicima nude cijeli niz mogućnosti i postaju ozbiljno sredstvo utjecaja sa značajnim marketinškim potencijalom. Cilj rada je obraditi i analizirati marketinške mogućnosti i strategije na društvenim mrežama. Analizirat će se marketinški potencijali nekih od najpopularnijih društvenih mreža, pozitivne i negativne strane marketinga na društvenim mrežama nasuprot tradicionalnim metodama oglašavanja. Uzimajući u obzir zakonitosti marketinga na društvenim mrežama, na primjerima će biti prikazani rezultati promocija i odraz takvog oblika marketinga na poslovanje.
marketing, oglašavanje, društvene mreže, promocija
nije evidentirano
engleski
Marketing on social networks (3145)
nije evidentirano
marketing, advertising, social networks, promotion
nije evidentirano
Podaci o izdanju
40
19.07.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Tehničko veleučilište u Zagrebu
Zagreb