Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketing na društvenim mrežama (3145) (CROSBI ID 450433)

Ocjenski rad | specijalistički diplomski rad (stručni)

Križanić, Max Marketing na društvenim mrežama (3145) / Šimec, Alen (mentor); Zagreb, Tehničko veleučilište u Zagrebu, . 2019

Podaci o odgovornosti

Križanić, Max

Šimec, Alen

hrvatski

Marketing na društvenim mrežama (3145)

Društvene mreže su se znatno razvile u odnosu na njihove početke, kako s tehnološke strane, tako i sa strane korisnika kojih je sve više i čiji su profili sve različitiji. Društvene su mreže tako danas dosegle razinu kada, osim mogućnosti razonode i komunikacije s prijateljima, korisnicima nude cijeli niz mogućnosti i postaju ozbiljno sredstvo utjecaja sa značajnim marketinškim potencijalom. Cilj rada je obraditi i analizirati marketinške mogućnosti i strategije na društvenim mrežama. Analizirat će se marketinški potencijali nekih od najpopularnijih društvenih mreža, pozitivne i negativne strane marketinga na društvenim mrežama nasuprot tradicionalnim metodama oglašavanja. Uzimajući u obzir zakonitosti marketinga na društvenim mrežama, na primjerima će biti prikazani rezultati promocija i odraz takvog oblika marketinga na poslovanje.

marketing, oglašavanje, društvene mreže, promocija

nije evidentirano

engleski

Marketing on social networks (3145)

nije evidentirano

marketing, advertising, social networks, promotion

nije evidentirano

Podaci o izdanju

40

19.07.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Tehničko veleučilište u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti