Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Različiti pristupi nastavi hrvatskoga jezika u udžbenicima od prvog do četvrtog razreda osnovne škole (CROSBI ID 720296)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Aladrović Slovaček, Katarina Različiti pristupi nastavi hrvatskoga jezika u udžbenicima od prvog do četvrtog razreda osnovne škole // Hrvatski jezik: povijest i uloge nastavnoga predmeta / Tomašić Jurić, Josipa (ur.). Zagreb: Odsjek za kroatistiku Filozofskoga fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 2022. str. 11-11 doi: https://www.predmet-hrvatski.com/izlozba-2/programska-knjizica/

Podaci o odgovornosti

Aladrović Slovaček, Katarina

hrvatski

Različiti pristupi nastavi hrvatskoga jezika u udžbenicima od prvog do četvrtog razreda osnovne škole

Hrvatski jezik kao nastavni predmet ima dugu povijest i tradiciju poučavanja koja je često bila uvjetovana povijesnim okolnostima te je tako mijenjala svoje oblike i sadržaje. Danas je Hrvatski jezik najopsežniji predmet osnovnoškolskoga poučavanja te mu slijedom toga pripada i najveći broj nastavnih sati. Kompleksnost nastavnoga predmeta Hrvatski jezik očituje se i u različitosti njegovih predmetnih područja, ali i u potrebi poznavanja različitih pristupa poučavanju kako bi se ostvarili postavljeni ciljevi i vrednovala učenikova postignuća. Ti se pristupi najbolje mogu pratiti u udžbenicima kao pomoćnim sredstvima u nastavi Hrvatskoga jezika. Stoga je cilj ovoga rada napraviti analizu sadržaja odabranih udžbenika i čitanki u razrednoj nastavi od 1991. godine do danas kako bi se utvrdili različiti pristupi koji se očituje u oblikovanju nastavnih sadržaja, odabiru tekstualnih predložaka te zadatcima za učenike.

Hrvatski jezik, razredna nastava, udžbenik, nastavni pristup, analiza sadržaja

nije evidentirano

engleski

Different principles in teaching of Croatian language in textbooks from the first to the fourth grade of primary school

nije evidentirano

Croatian language, primary school teaching, textbook, teaching principles, content analysis

nije evidentirano

Podaci o prilogu

11-11.

2022.

objavljeno

https://www.predmet-hrvatski.com/izlozba-2/programska-knjizica/

Podaci o matičnoj publikaciji

Hrvatski jezik: povijest i uloge nastavnoga predmeta

Tomašić Jurić, Josipa

Zagreb: Odsjek za kroatistiku Filozofskoga fakulteta Sveučilišta u Zagrebu

Podaci o skupu

Znanstveni skup Hrvatski jezik: povijest i uloge nastavnog predmeta

predavanje

01.02.2022-01.02.2022

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

nije evidentirano

Poveznice