Perspektiva suradničkog učenja u nastavi na daljinu (CROSBI ID 720279)
Prilog sa skupa u zborniku | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Šustek, Ivana
hrvatski
Perspektiva suradničkog učenja u nastavi na daljinu
Primjena nastave na daljinu uslijed pandemije koronavirusa postala je realna potreba škola diljem svijeta pa tako i u Republici Hrvatskoj. U ovom se radu, na temelju teorijskih spoznaja i analize relevantnih istraživanja, nastoje prikazati obilježja i ishodi suradničkog učenja. Naime, suradničko učenje predstavlja poseban vid aktivnog učenja kojim učenici trajnije usvajaju znanja, kritički promišljaju, razmjenjuju iskustva i zajednički rješavaju probleme. Stoga se očekuje da će ovaj rad doprinijeti razumijevanju učeničkih potreba za suradničkim učenjem i u nastavi na daljinu.
učenik, učitelj, suradničko učenje, nastava na daljinu
nije evidentirano
engleski
Perspective of Cooperative Learning in Online Teaching
nije evidentirano
student, teacher, cooperative learning, online teaching
nije evidentirano
Podaci o prilogu
127-138.
2021.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Međunarodni interdisciplinarni 1. Kongres Centra za interdisciplinarna istraživanja Filozofskog fakulteta Osijek: »Interdisciplinarnost u teoriji i praksi«. Knjižica sažetaka kongresa, Osijek, 4. i 5. studeni 2021
Balić, D. ; Papo, D. ; Potlimbrzović, H.
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
978-953-314-162-6
Podaci o skupu
1. kongres Centra za interdisciplinarna istraživanja Filozofskog fakulteta Osijek: Interdisciplinarnost u teoriji i praksi
predavanje
04.11.2021-05.11.2021
Osijek, Hrvatska