Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Stavovi studenata o upotrebi tehnike parnog čitanja u nastavi stranog jezika (CROSBI ID 720271)

Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa | domaća recenzija

Müller, Mirela ; Ugrina, Silvija ; Kovač, Mirjana Matea Stavovi studenata o upotrebi tehnike parnog čitanja u nastavi stranog jezika // Međunarodni znanstveno-stručni skup 2. Jagićevi dani: komunikologija, filologija, metodika Varaždin, Hrvatska, 05.07.2022-06.07.2022

Podaci o odgovornosti

Müller, Mirela ; Ugrina, Silvija ; Kovač, Mirjana Matea

hrvatski

Stavovi studenata o upotrebi tehnike parnog čitanja u nastavi stranog jezika

Recentna znanstvena istraživanja implicite ukazuju na činjenicu da je čitanje vrlo važna komponenta učenja i po(d)učavanja stranih jezika, čiji dugoročni cilj treba biti osposobljavanje studenata za samostalno čitanje kako bi na taj način mogli poboljšati rarzumijevanje čitanog teksta na stranom jeziku. Rad polazi od afirmativne hipoteze da parno čitanje i/ili paired reading tehnika može dati odgovor na pitanje kako poboljšati studentsku vještinu čitanja s ciljem razvoja strategija tečnosti izgovora ali i usvajanja vokabulara stranog jezika. Kada se koriste partneri u čitanju tečniji čitatelji mogu se upariti s manje tečnim čitateljima ili se studenti koji čitaju na istoj razini mogu upariti da ponovno pročitaju tekst ili poezijsku pjesmu koju su već pročitali i na taj način razvijati vještine ne samo usvajanja leksika na stranom jeziku nego i poboljšati govornu fluentnost. Hi-kvadrat test pokazuje značajnu razliku između procjene korištenja metodičke tehnike parnog čitanja za kolegije jezičnog i književnog sadržaja (χ2=12, 96 ; p=0, 01 ; p<.01). Studenti smatraju da tehnika parnog čitanja može pomoći u usvajanju njemačkog jezika kao stranog jezika u razvijanju strategija izgovora tečnosti (govorne fluentnosti) (32%) te u usvajanju vokabulara (9%). Ipak, 58% sudionika istraživanja smatra da tehnika pomaže u obje stavke. 43% studenata smatra da je tehnika parnog čitanja pomogla u dosadašnjem usvajanju njemačkog jezika kao stranog i to u razvoju izgovora tečnosti.

visokoškolska nastava, parno čitanje, govorna fuentnost, njemački kao strani jezik, ospsobljavanje, književni i jezični predmeti

nije evidentirano

engleski

Students' attitudes about the use of paired reading technique in foreign language teaching

nije evidentirano

higher education teaching, paired reading, spoken fluency, German as a foreign language, training, literature and language subjects

nije evidentirano

Podaci o prilogu

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o skupu

Međunarodni znanstveno-stručni skup 2. Jagićevi dani: komunikologija, filologija, metodika

predavanje

05.07.2022-06.07.2022

Varaždin, Hrvatska

Povezanost rada

Filologija, Interdisciplinarne humanističke znanosti, Pedagogija