Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Prediktori zadovoljstva roditelja online nastavom biologije u epidemiološkim uvjetima (CROSBI ID 720204)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Radanović, Ines ; Sertić Perić, Mirela ; Šimić Šašić, Slavica Prediktori zadovoljstva roditelja online nastavom biologije u epidemiološkim uvjetima // Suvremene teme u odgoju i obrazovanju STOO2. In memoriam prof. emer. dr. sc. Milan Matijević Knjižica sažetaka / Velički, Damir ; Dumančić, Mario (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2022. str. 204-205

Podaci o odgovornosti

Radanović, Ines ; Sertić Perić, Mirela ; Šimić Šašić, Slavica

hrvatski

Prediktori zadovoljstva roditelja online nastavom biologije u epidemiološkim uvjetima

Anketni online upitnik kojim se željelo ispitati mišljenje roditelja o online nastavi vezanoj uz poučavanje i učenje bioloških sadržaja u vertikali hrvatskog osnovnoškolskog i gimnazijskog obrazovanja za vrijeme trajanja epidemioloških mjera, tijekom prosinca 2021. riješilo je 730 roditelja. Rješavanju anketnog upitnika odazvao se veći udio roditelja osnovnoškolaca, dok je opažen smanjen odaziv roditelja učenika koji su na prijelazu iz prve u drugu razinu obrazovanja. Polovica anketiranih roditelja u vertikali školovanja je zadovoljna poučavanjem bioloških sadržaja tijekom epidemioloških uvjeta uz podjednaki udio neutralnih i nezadovoljnih roditelja. Rezultati su analizirani i vizualizirani primjenom CHAID-stabala odlučivanja. Najvažniji čimbenik zadovoljstva roditelja vezan uz rad učitelja/nastavnika u online uvjetima je prisustvo razgovora u nastavi. Vezano uz način provedbe nastave, kao najvažniji čimbenik za razlikovanje mišljenja roditelja pokazao se samostalan rad učenika tijekom nastave na daljinu. Uz učenje i rad svog djeteta uz online nastavu Prirode i društva/Prirode/Biologije, roditelji prepoznaju poticajno okruženje u kojem se odvija nastava kao glavni prediktor kvalitete. Kod roditelja koji su izrazili nezadovoljstvo online nastavom, nema diferencijacije vezane uz učenje i rad njihova djeteta tijekom online nastave, već među njima prevladava općenito izrazito negativan stav prema online nastavi. Roditeljima koji ističu zadovoljstvo online nastavom u epidemiološkim uvjetima, odrednica razdvajanja u iskazima je utjecaj okruženja na učenje njihova djeteta te oni većim dijelom smatraju da pozitivan učinak na učenje njihove djece imaju rad u paru i grupi na nastavi Prirode i društva/Prirode/Biologije.

online nastava ; osnovna škola i gimnazija ; pandemija ; učenje i poučavanje biologije

nije evidentirano

engleski

Predictors of parents' satisfaction with online teaching of biology under epidemiological conditions

nije evidentirano

online teaching ; primary and secondary school ; pandemic ; teaching and learning biology

nije evidentirano

Podaci o prilogu

204-205.

2022.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Velički, Damir ; Dumančić, Mario

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978-953-8115-98-1

Podaci o skupu

2. međunarodna znanstvena i umjetnička konferencija "Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2, In memoriam prof. emer. dr. sc. Milan Matijević"

predavanje

20.05.2022-21.05.2022

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Biologija, Obrazovne znanosti