Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Stavovi studenata o inkluzivnome obrazovanju (CROSBI ID 311609)

Prilog u časopisu | stručni rad | domaća recenzija

Pavičić Dokoza, Katarina ; Bakota, Koraljka Stavovi studenata o inkluzivnome obrazovanju // Hum (Mostar), 16 (2021), 26; 180-198. doi: https://doi.org/10.47960/2303-7431.26.2021.180

Podaci o odgovornosti

Pavičić Dokoza, Katarina ; Bakota, Koraljka

hrvatski

Stavovi studenata o inkluzivnome obrazovanju

U radu su izneseni rezultati ispitivanja samoprocjene kompetentnosti studenata nastavničkoga smjera za provođenje inkluzivnoga obrazovanja. Ukupno je ispitano 94 studenata diplomskih studija fakulteta Sveučilišta u Zagrebu tijekom 2018. i 2019. godine. Cilj istraživanja bio je ispitati percepciju studenata o usvojenim općim i specifičnim znanjima i vještinama stečenima tijekom studija za budući odgojno-obrazovni rad u inkluzivnim uvjetima te zadovoljstvo obveznom studentskom praksom. Rezultati su pokazali da bi, osim o vrstama teškoća u razvoju, studenti trebali razumjeti stavove, potrebe i očekivanja roditelja učenika s teškoćama u razvoju. Smatraju da nemaju dovoljno kompetencija za izradu specifičnih nastavnih materijala. Studenti su ukazali na potrebu za izmjenom organizacijske strukture kolegija u kojoj bi studentska praksa bila zastupljena većim brojem sati.

inkluzivno obrazovanje ; stavovi studenata

nije evidentirano

engleski

Students’ attitudes towards inclusive education

nije evidentirano

inclusive education ; students’ attitudes

nije evidentirano

Podaci o izdanju

16 (26)

2021.

180-198

objavljeno

1840-233X

2303-7431

https://doi.org/10.47960/2303-7431.26.2021.180

Povezanost rada

Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti

Poveznice