Stavovi studenata o inkluzivnome obrazovanju (CROSBI ID 311609)
Prilog u časopisu | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Pavičić Dokoza, Katarina ; Bakota, Koraljka
hrvatski
Stavovi studenata o inkluzivnome obrazovanju
U radu su izneseni rezultati ispitivanja samoprocjene kompetentnosti studenata nastavničkoga smjera za provođenje inkluzivnoga obrazovanja. Ukupno je ispitano 94 studenata diplomskih studija fakulteta Sveučilišta u Zagrebu tijekom 2018. i 2019. godine. Cilj istraživanja bio je ispitati percepciju studenata o usvojenim općim i specifičnim znanjima i vještinama stečenima tijekom studija za budući odgojno-obrazovni rad u inkluzivnim uvjetima te zadovoljstvo obveznom studentskom praksom. Rezultati su pokazali da bi, osim o vrstama teškoća u razvoju, studenti trebali razumjeti stavove, potrebe i očekivanja roditelja učenika s teškoćama u razvoju. Smatraju da nemaju dovoljno kompetencija za izradu specifičnih nastavnih materijala. Studenti su ukazali na potrebu za izmjenom organizacijske strukture kolegija u kojoj bi studentska praksa bila zastupljena većim brojem sati.
inkluzivno obrazovanje ; stavovi studenata
nije evidentirano
engleski
Students’ attitudes towards inclusive education
nije evidentirano
inclusive education ; students’ attitudes
nije evidentirano
Podaci o izdanju
16 (26)
2021.
180-198
objavljeno
1840-233X
2303-7431
https://doi.org/10.47960/2303-7431.26.2021.180