Samoprocjena kompetencija nastavnika uključenih u izvođenje pripremne nastave hrvatskog jezika (CROSBI ID 720124)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Cvikić, Lidija ; Cvitanušić, Jelena
hrvatski
Samoprocjena kompetencija nastavnika uključenih u izvođenje pripremne nastave hrvatskog jezika
Prema Programu MZO-a (NN 150/11) pripremna nastava za učenike koji ne znaju ili nedostatno znaju hrvatski jezik organizira se u trajanju od 70 sati, a kako je definirano u Pravilniku (NN 15/2013) učitelj/nastavnik koji nastavu izvodi dužan je osposobiti se za poučavanje hrvatskoga kao inoga jezika. Uzimajući u obzir da bi, u skladu s kompleksnim procesima kroz koje prolazi suvremeno društvo, u današnjem obrazovanju nastavnika jedan od fokusa trebao biti na poboljšavanju i širenju spektra njihovih kompetencija te da rad s inojezičnim govornicima zahtijeva ne samo veliku angažiranost nastavnika već i visok stupanj stručnih znanja i vještina (Bošnjak 2012), za što se učitelji u inicijalnom obrazovanju ne osposobljavaju, u izlaganju će biti riječ o samoprocjeni kompetencija nekoliko nastavnika uključenih u izvođenje pripremne nastave hrvatskog jezika.
hratski kao ini jezik, kompetencije učitelja, pripremna nastava
nije evidentirano
engleski
Self-assessment of the competences of teachers involved in conducting preparatory classes of the Croatian language
nije evidentirano
Croatian as L2, teacher's competences, Preparatory Croatian language classes
nije evidentirano
Podaci o prilogu
1-1.
2022.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Ćavar, Ana ; Plejić-Poje, Lahorka
Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Podaci o skupu
Znanstveni skup Hrvatski jezik: povijest i uloge nastavnog predmeta
predavanje
01.02.2022-01.02.2022
Zagreb, Hrvatska