Važnost primjene spoznaja iz neuroznanosti za učenje i pamćenje (učenika i studenata u školama i na fakultetima) (CROSBI ID 720107)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Šimić, Goran
hrvatski
Važnost primjene spoznaja iz neuroznanosti za učenje i pamćenje (učenika i studenata u školama i na fakultetima)
U predavanju je dan pregled novijih spoznaja povezanih s razvitkom talamokortikalnih mreža i svjesnosti, infantilnom amnezijom, emocionalnom regulacijom, razvitkom spoznajnih, metakognitivnih i lingvističkih sposobnosti. Kroz odabrane primjere predloženi su načini kako bi navedene spoznaje iz neuroznanosti trebalo primjenjivati za bolji razvoj jezično-govornih i spoznajnih sposobnosti učenika i studenata. U djece mlađe životne dobi poučavanje bi se trebalo temeljiti poglavito na knjigama, pričanju priča, roditeljskom čitanju naglas i tiskanom formatu, a tek bi se nakon toga trebalo postepeno uvoditi i kvalitetne digitalne sadržaje i razvijati nove spoznajne vještine i kompetencije. Krajnji cilj je unaprjeđenje i humanizacija procesa poučavanja te poboljšavanje interakcija i emocionalnog odnosa između učenika/studenata i učitelja/profesora na obostrano zadovoljstvo i uzajamni rast.
emocionalna regulacija ; lingvističke sposobnosti ; razvitak spoznajnih sposobnosti ; razvitak svijesti
nije evidentirano
engleski
The importance of applying knowledge from neuroscience for learning and memory (of pupils and students in schools)
nije evidentirano
development of cognitive abilities ; development of consciousness ; emotional regulation ; linguistic abilities ;
nije evidentirano
Podaci o prilogu
1-1.
2022.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
Poučavanje i učenje uvjetovano dvopismenim mozgom
predavanje
30.06.2022-01.07.2022
Zagreb, Hrvatska