Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Važnost primjene spoznaja iz neuroznanosti za učenje i pamćenje (učenika i studenata u školama i na fakultetima) (CROSBI ID 720107)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Šimić, Goran Važnost primjene spoznaja iz neuroznanosti za učenje i pamćenje (učenika i studenata u školama i na fakultetima). 2022. str. 1-1

Podaci o odgovornosti

Šimić, Goran

hrvatski

Važnost primjene spoznaja iz neuroznanosti za učenje i pamćenje (učenika i studenata u školama i na fakultetima)

U predavanju je dan pregled novijih spoznaja povezanih s razvitkom talamokortikalnih mreža i svjesnosti, infantilnom amnezijom, emocionalnom regulacijom, razvitkom spoznajnih, metakognitivnih i lingvističkih sposobnosti. Kroz odabrane primjere predloženi su načini kako bi navedene spoznaje iz neuroznanosti trebalo primjenjivati za bolji razvoj jezično-govornih i spoznajnih sposobnosti učenika i studenata. U djece mlađe životne dobi poučavanje bi se trebalo temeljiti poglavito na knjigama, pričanju priča, roditeljskom čitanju naglas i tiskanom formatu, a tek bi se nakon toga trebalo postepeno uvoditi i kvalitetne digitalne sadržaje i razvijati nove spoznajne vještine i kompetencije. Krajnji cilj je unaprjeđenje i humanizacija procesa poučavanja te poboljšavanje interakcija i emocionalnog odnosa između učenika/studenata i učitelja/profesora na obostrano zadovoljstvo i uzajamni rast.

emocionalna regulacija ; lingvističke sposobnosti ; razvitak spoznajnih sposobnosti ; razvitak svijesti

nije evidentirano

engleski

The importance of applying knowledge from neuroscience for learning and memory (of pupils and students in schools)

nije evidentirano

development of cognitive abilities ; development of consciousness ; emotional regulation ; linguistic abilities ;

nije evidentirano

Podaci o prilogu

1-1.

2022.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Podaci o skupu

Poučavanje i učenje uvjetovano dvopismenim mozgom

predavanje

30.06.2022-01.07.2022

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Kliničke medicinske znanosti, Književnost, Kognitivna znanost (prirodne, tehničke, biomedicina i zdravstvo, društvene i humanističke znanosti), Psihologija, Temeljne medicinske znanosti