Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1203175

Važnost primjene spoznaja iz neuroznanosti za učenje i pamćenje (učenika i studenata u školama i na fakultetima)


Šimić, Goran
Važnost primjene spoznaja iz neuroznanosti za učenje i pamćenje (učenika i studenata u školama i na fakultetima) // Poučavanje i učenje uvjetovano dvopismenim mozgom
Zagreb, Hrvatska, 2022. str. 1-1 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 1203175 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Važnost primjene spoznaja iz neuroznanosti za učenje i pamćenje (učenika i studenata u školama i na fakultetima)
(The importance of applying knowledge from neuroscience for learning and memory (of pupils and students in schools))

Autori
Šimić, Goran

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Skup
Poučavanje i učenje uvjetovano dvopismenim mozgom

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 30.06.-01.07.2022

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
emocionalna regulacija ; lingvističke sposobnosti ; razvitak spoznajnih sposobnosti ; razvitak svijesti
(development of cognitive abilities ; development of consciousness ; emotional regulation ; linguistic abilities ;)

Sažetak
U predavanju je dan pregled novijih spoznaja povezanih s razvitkom talamokortikalnih mreža i svjesnosti, infantilnom amnezijom, emocionalnom regulacijom, razvitkom spoznajnih, metakognitivnih i lingvističkih sposobnosti. Kroz odabrane primjere predloženi su načini kako bi navedene spoznaje iz neuroznanosti trebalo primjenjivati za bolji razvoj jezično-govornih i spoznajnih sposobnosti učenika i studenata. U djece mlađe životne dobi poučavanje bi se trebalo temeljiti poglavito na knjigama, pričanju priča, roditeljskom čitanju naglas i tiskanom formatu, a tek bi se nakon toga trebalo postepeno uvoditi i kvalitetne digitalne sadržaje i razvijati nove spoznajne vještine i kompetencije. Krajnji cilj je unaprjeđenje i humanizacija procesa poučavanja te poboljšavanje interakcija i emocionalnog odnosa između učenika/studenata i učitelja/profesora na obostrano zadovoljstvo i uzajamni rast.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Temeljne medicinske znanosti, Kliničke medicinske znanosti, Psihologija, Književnost, Kognitivna znanost (prirodne, tehničke, biomedicina i zdravstvo, društvene i humanističke znanosti)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Medicinski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Goran Šimić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Šimić, Goran
Važnost primjene spoznaja iz neuroznanosti za učenje i pamćenje (učenika i studenata u školama i na fakultetima) // Poučavanje i učenje uvjetovano dvopismenim mozgom
Zagreb, Hrvatska, 2022. str. 1-1 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
Šimić, G. (2022) Važnost primjene spoznaja iz neuroznanosti za učenje i pamćenje (učenika i studenata u školama i na fakultetima). U: Poučavanje i učenje uvjetovano dvopismenim mozgom.
@article{article, author = {\v{S}imi\'{c}, Goran}, year = {2022}, pages = {1-1}, keywords = {emocionalna regulacija, lingvisti\v{c}ke sposobnosti, razvitak spoznajnih sposobnosti, razvitak svijesti}, title = {Va\v{z}nost primjene spoznaja iz neuroznanosti za u\v{c}enje i pam\'{c}enje (u\v{c}enika i studenata u \v{s}kolama i na fakultetima)}, keyword = {emocionalna regulacija, lingvisti\v{c}ke sposobnosti, razvitak spoznajnih sposobnosti, razvitak svijesti}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {\v{S}imi\'{c}, Goran}, year = {2022}, pages = {1-1}, keywords = {development of cognitive abilities, development of consciousness, emotional regulation, linguistic abilities, }, title = {The importance of applying knowledge from neuroscience for learning and memory (of pupils and students in schools)}, keyword = {development of cognitive abilities, development of consciousness, emotional regulation, linguistic abilities, }, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font