Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Suradnja i partnerstvo roditelja djece s teškoćama u razvoju i škole za vrijeme COVID-19 pandemije (CROSBI ID 720059)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Perić Bralo, Magdalena ; Fulgosi Masnjak, Rea ; Franjičić, Anđelka Suradnja i partnerstvo roditelja djece s teškoćama u razvoju i škole za vrijeme COVID-19 pandemije // Unapređenje kvalitete života djece i mladih / Nikolić, Milena ; Vanitić-Tanjić, Medina (ur.). 2022. str. 55-67

Podaci o odgovornosti

Perić Bralo, Magdalena ; Fulgosi Masnjak, Rea ; Franjičić, Anđelka

hrvatski

Suradnja i partnerstvo roditelja djece s teškoćama u razvoju i škole za vrijeme COVID-19 pandemije

Svjetska zdravstvena organizacija proglasila je COVID-19 pandemiju u ožujku 2020. godine. Uskoro je diljem svijeta došlo do prekida klasičnog načina pohađanja nastave u školama, pa tako i u Bosni i Hercegovini. Zbog takve novonastale situacije započelo se s nastavom na daljinu što je prisililo školu, roditelje i učenike na intenzivniju suradnju i koordinaciju. Cilj ovog istraživanja bio je utvrditi postoje li razlike u učestalosti kontakata između roditelja i stručnjaka u redovnim i osnovnim školama za djecu s teškoćama u razvoju. Uzorak su činile dvije skupine ispitanika. Prvu skupinu ispitanika činila su 23 roditelja djece s teškoćama u razvoju koji pohađaju redovne osnovne škole i osnovne škole za djecu s teškoćama u razvoju. Drugu skupinu ispitanika činila su 34 odgojno-obrazovna djelatnika. Pokazalo se da su roditelji djece koja pohađaju redovne škole i roditelji djece koja pohađaju škole za djecu s teškoćama u razvoju jednako zadovoljni primljenom online podrškom s obzirom na učestalost podrške i dostupnost stručnjaka izvan radnog vremena. Pored toga rezultati su pokazali da su roditelji djece s teškoćama u razvoju koja pohađaju redovne škole i roditelji djece koja pohađaju škole za djecu s teškoćama u razvoju imali jednako učestale kontakte sa stručnjacima i školom općenito.

roditelji ; djeca s teškoćama u razvoju ; škola ; COVID-19 ; suradnja

nije evidentirano

engleski

Cooperation and partnership of parents of children with disabilities and schools during the COVID-19 pandemic

nije evidentirano

parents , child with special educational needs ; school ; COVID-19 ; cooperation

nije evidentirano

Podaci o prilogu

55-67.

2022.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Međunarodna naučno-stručna konferencija "Unapređenje kvalitete života djece i mladih"

Nikolić, Milena ; Vanitić-Tanjić, Medina

Tuzla: Art Vision, Starčevo, Republika Srbija

1986-9886

Podaci o skupu

XIII. međunarodna naučno-stručna konferencija “Unapređenje kvalitete života djece i mladih”

predavanje

24.06.2022-26.06.2022

Aranđelovac, Srbija

Povezanost rada

Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti