Primjena informacijsko-komunikacijske tehnologije u visokoškolskom obrazovanju (CROSBI ID 720034)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Barković, Iva ; Čolakovac, Ivan
hrvatski
Primjena informacijsko-komunikacijske tehnologije u visokoškolskom obrazovanju
Cilj ovoga rada je bio ispitati stavove studenata Kineziološkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu o primjeni informacijsko- komunikacijske tehnologije za vrijeme odvijanja nastave na daljinu te istražiti postoji li razlika u njihovom korištenju s obzirom na spol, dob, godinu studija te opći uspjeh studenta. Uzorak ispitanika su činili studenti četvrte godine integriranog preddiplomskog i diplomskog studija Kineziologija, ukupno 78 studenata. S ciljem provođenja istraživanja napravljen je anketni upitnik koji je postavljen na online platformu Google Forms, a sastojao se od pet dijelova i 83 čestice.
IKT alati ; nastava na daljinu ; COVID-19 ; anketa
nije evidentirano
engleski
Application of information and communication technology in higher education
nije evidentirano
ICT tools ; distance learning ; COVID-19 ; questionnaire
nije evidentirano
Podaci o prilogu
94-100.
2022.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
30. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske : Kineziologija u Europi izazovi promjena
Leko, Goran
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS)
978-953-317-070-1
Podaci o skupu
30. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske: Kineziologija u Europi Izazovi promjena: Međunarodni znanstveno- stručni skup
poster
29.06.2022-02.07.2022
Zadar, Hrvatska