JAČANJE PODUZETNIČKIH KOMPETENCIJA KROZ PRIMJERE DOBRE PRAKSE (CROSBI ID 311424)
Prilog u časopisu | stručni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Stanić, Ružica ; Ileš, Marija ; Perić, Julia
hrvatski
JAČANJE PODUZETNIČKIH KOMPETENCIJA KROZ PRIMJERE DOBRE PRAKSE
Fokus poduzetništva prestaje biti isključivo pokretanje poslovnog pothvata. Na poduzetništvo se sve više gleda kao na kompetenciju koja je potrebna kako bi se, bez obzira koji karijerni put odabrali, mladi uspjeli nositi s promjenama i izazovima s kojima se cijeli svijet trenutno suočava. Poduzetništvo kao kompetenciju posebno treba promovirati kroz obrazovanje čija je uloga razvijanje vještina i sposobnosti nužnih za osobni i profesionalni razvoj. Upravo je zbog toga razvoj poduzetničkog obrazovanja u zadnjih dvadesetak godina jedan od glavnih ciljeva Europske unije i njezinih država članica. Razlog sve većeg interesa za poduzetničkim obrazovanjem je svijest da se poticanjem poduzetničkog razmišljanja mlade ljude usmjerava na proaktivno i odgovorno djelovanje i upravljanje vlastitim životom i profesionalnom karijerom. Poduzetničko obrazovanje omogućava pojedincima da razviju vještine koje će ih učiniti neovisnijima, asertivnijima, bolje pripremljenima na promjene i odgovore na sve izazovnije zahtjeve okruženja. Za potrebe ovoga rada istraženi su primjeri dobre prakse u Europi i u Republici Hrvatskoj na razini osnovnoškolskog, srednjoškolskog i visokoškolskog obrazovanja, a koji za cilj imaju razvoj poduzetničkih kompetencija. Komparativna analiza primjera dobre prakse poticanja poduzetničkog obrazovanja može poslužiti kao dobar temelj za unaprjeđenje već postojećih i razvoj novih programa poduzetničkog obrazovanja.
poduzetništvo ; poduzetničko obrazovanje ; EntreComp
nije evidentirano
engleski
STRENGTHENING ENTREPRENEURIAL COMPETENCES THROUGH EXAMPLES OF GOOD PRACTICE
nije evidentirano
entrepreneurship ; entrepreneurship education ; EntreComp
nije evidentirano
Podaci o izdanju
12 (1)
2022.
167-183
objavljeno
1849-7845
1849-661X
10.38190/ope.12.1.10