Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

VARIOUS ASPECTS OF USING BIBLIOTHERAPY IN THE FIELD OF EDUCATION AND REHABILITATION (CROSBI ID 311384)

Prilog u časopisu | pregledni rad (stručni)

Martinec, Renata ; Šimunović, Dubravka ; Kos, Vanda VARIOUS ASPECTS OF USING BIBLIOTHERAPY IN THE FIELD OF EDUCATION AND REHABILITATION // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 58 (2022), 1; 87-103. doi: https:dor.org/10.31299/hrri.58.1.5

Podaci o odgovornosti

Martinec, Renata ; Šimunović, Dubravka ; Kos, Vanda

engleski

VARIOUS ASPECTS OF USING BIBLIOTHERAPY IN THE FIELD OF EDUCATION AND REHABILITATION

Biblioterapija predstavlja metodu planirane uporabe različitih književnih tekstova i književnih uređaja kako bi se potaknula svijest i obrada različitih emocionalnih, kognitivnih i međuljudskih problema kod osoba s različitim vrstama psihosocijalnog stresa. Kao ekvivalentno područje izražajnih umjetničkih terapija, uključuje precizno formulirane ciljeve, osnovne faze i metodologiju, koji su opisani u ovom radu. Osim toga, daje se pregled nekih novijih znanstvenih istraživanja kako bi se stekao uvid u specifičnosti i učinkovitost biblioterapije u pogledu najčešće korištenih pristupa, metodologije i dobivenih ishoda. Na temelju opisanih rezultata može se zaključiti da uporaba biblioterapije može biti odgovarajući komplementarni pristup u obrazovnim uvjetima, kod djece s posebnim potrebama, kao i za održavanje mentalnog zdravlja. Isto tako, razmatraju se neka ograničenja biblioterapije, naglašavajući potrebu za daljnjim istraživanjima s ciljem poboljšanja praktičnih modela i alata za procjenu. Na taj način biblioterapija može biti obećavajući dio multimodalnog obrazovnog i rehabilitacijskog pristupa koji prepoznaje snagu jezične umjetnosti koja istovremeno podržava i realistične i transcendentalne aspekte ljudskog postojanja.

bibliotherapy, education, rehabilitation, efficiency, limitations.

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

58 (1)

2022.

87-103

objavljeno

1331-3010

1848-7734

https:dor.org/10.31299/hrri.58.1.5

Povezanost rada

Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Interdisciplinarne humanističke znanosti, Javno zdravstvo i zdravstvena zaštita

Poveznice
Indeksiranost