VARIOUS ASPECTS OF USING BIBLIOTHERAPY IN THE FIELD OF EDUCATION AND REHABILITATION (CROSBI ID 311384)
Prilog u časopisu | pregledni rad (stručni)
Podaci o odgovornosti
Martinec, Renata ; Šimunović, Dubravka ; Kos, Vanda
engleski
VARIOUS ASPECTS OF USING BIBLIOTHERAPY IN THE FIELD OF EDUCATION AND REHABILITATION
Biblioterapija predstavlja metodu planirane uporabe različitih književnih tekstova i književnih uređaja kako bi se potaknula svijest i obrada različitih emocionalnih, kognitivnih i međuljudskih problema kod osoba s različitim vrstama psihosocijalnog stresa. Kao ekvivalentno područje izražajnih umjetničkih terapija, uključuje precizno formulirane ciljeve, osnovne faze i metodologiju, koji su opisani u ovom radu. Osim toga, daje se pregled nekih novijih znanstvenih istraživanja kako bi se stekao uvid u specifičnosti i učinkovitost biblioterapije u pogledu najčešće korištenih pristupa, metodologije i dobivenih ishoda. Na temelju opisanih rezultata može se zaključiti da uporaba biblioterapije može biti odgovarajući komplementarni pristup u obrazovnim uvjetima, kod djece s posebnim potrebama, kao i za održavanje mentalnog zdravlja. Isto tako, razmatraju se neka ograničenja biblioterapije, naglašavajući potrebu za daljnjim istraživanjima s ciljem poboljšanja praktičnih modela i alata za procjenu. Na taj način biblioterapija može biti obećavajući dio multimodalnog obrazovnog i rehabilitacijskog pristupa koji prepoznaje snagu jezične umjetnosti koja istovremeno podržava i realistične i transcendentalne aspekte ljudskog postojanja.
bibliotherapy, education, rehabilitation, efficiency, limitations.
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o izdanju
58 (1)
2022.
87-103
objavljeno
1331-3010
1848-7734
https:dor.org/10.31299/hrri.58.1.5