Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Tommaso Resti (oko 1770. – 1830.): "Messa di morti a 4 voci con accompagnamento di piena orchestra". Analiza djela i kritičko notno izdanje (CROSBI ID 450283)

Ocjenski rad | diplomski rad

Bešlić, Marija Tommaso Resti (oko 1770. – 1830.): "Messa di morti a 4 voci con accompagnamento di piena orchestra". Analiza djela i kritičko notno izdanje / Siriščević, Mirjana (mentor); Valjalo Kaporelo, Jelica (neposredni voditelj). Split, Umjetnička akademija u Splitu, . 2019

Podaci o odgovornosti

Bešlić, Marija

Siriščević, Mirjana

Valjalo Kaporelo, Jelica

hrvatski

Tommaso Resti (oko 1770. – 1830.): "Messa di morti a 4 voci con accompagnamento di piena orchestra". Analiza djela i kritičko notno izdanje

Ovaj rad donosi kritičko notno izdanje i analitički pregled jedanaest stavaka djela "Messa di morti a 4 voci con accompagnamento di piena orchestra" skladatelja Tommasa Restija (oko 1770. – 1830.). Prema podacima s naslovnih stranica rukopisnih izvornika u vidu dioničkih raspisa iz Franjevačkog samostana u Dubrovniku, djelo je nastalo 1802. godine. Sačuvana partitura datira najvjerojatnije iz 1838. godine. Transkripcijom partiture iz rukopisa u suvremeno notno pismo, kao i glazbenom analizom opsežnoga vokalno- instrumentalnog djela, učinjen je prvi korak u revitalizaciji nepoznatog djela iz kulturne baštine grada Dubrovnika. Prvi dio rada donosi pregled glazbene povijesti grada Dubrovnika na prijelazu iz 18. u 19. stoljeće, neka glazbena obilježja djela te materijalni opis izvornika. Drugi, glavni dio rada prikazuje značajke glazbenog jezika Tommasa Restija. Analiziraju se sve komponente glazbenog djela: melodija, ritam, harmonija, forma i instrumentacija. Uz transkripciju i analizu pristupilo se i usporedbi dvaju rukopisnih izvornika (partiture i zasebnih dionica) kako bi se ukazalo na neke razlike u glazbenom sadržaju, ali i upozorilo na poteškoće pri transkripciji. Na kraju su evidentirane sve izmjene koje je, kao dio kritičkog notnog izdanja, u partituru unijela autorica. Tommaso Resti živio je i skladao na prijelazu iz 18. u 19. stoljeće. Njegov opus pohranjen u dubrovačkom Franjevačkoom samostanu broji više od pedeset skladbi. Cilj ovoga rada je revalorizirati Restijevu glazbenu ostavštinu i dati prilog nedovoljno istraženoj glazbenoj povijesti grada Dubrovnika.

Tommaso Resti ; glazbena povijest Dubrovnika ; početak 19. stoljeća ;

Cjelovit tekst dostupan na poveznici: https://repozitorij.svkst.unist.hr/en/islandora/ob ject/umas%3A373; Partitura (Appendix) dostupna na poveznici: https://repozitorij.svkst.unist.hr/en/islandora/ob ject/umas%3A375

engleski

Tommaso Resti (ca. 1770 – 1830): "Messa di morti a 4 voci con accompagnamento di piena orchestra". Critical Music Edition with Analysis

nije evidentirano

Tommaso Resti ; music history of Dubrovnik ; beginning of the 19th century ; “Messa di morti a 4 voci con accopagnamento di piena orchestra” ; musical analysis ; critical music edition

nije evidentirano

Podaci o izdanju

148 (tekst) + 20

12.07.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Umjetnička akademija u Splitu

Split

Povezanost rada

Znanost o umjetnosti