Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Promjene u odgojno-obrazovnom radu s djecom u dječjem vrtiću tijekom COVID pandemije (CROSBI ID 719799)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Hajdin, Sanja ; Hajdin, Goran Promjene u odgojno-obrazovnom radu s djecom u dječjem vrtiću tijekom COVID pandemije // Promjene u RPOO-u – RPOO kao promjena: odgoj i obrazovanje kao odgovor na novo normalno / Višnji-Jevtić, Adrijana (ur.). Čakovec: OMEP Hrvatska, 2022. str. 26-37

Podaci o odgovornosti

Hajdin, Sanja ; Hajdin, Goran

hrvatski

Promjene u odgojno-obrazovnom radu s djecom u dječjem vrtiću tijekom COVID pandemije

Proteklo razdoblje nagnalo je ustanove ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja na brze i kreativne poteze prilagođavanja na nove okolnosti koje su rezultirale organizacijskim promjenama, a time i promjenama u komunikaciji s obiteljima djece polaznika vrtića. Organizacijske promjene podrazumijevale su usvajanje novih znanja i vještina te njihovu gotovo istovremenu primjenu u praksi. U ovom radu kroz studiju slučaja prikazano je što je dječji vrtić primijenio u svom pristupu u odgojno-obrazovnom radu s djecom u novo-propisanim uvjetima, kako je funkcionirao odgojno-obrazovni rad s djecom u online okruženju, kako je vrtić implementirao nove načine i metode rada, kako i zašto su unaprijeđena i nadograđena znanja i vještine svih odgojitelja i stručnih suradnika, kakvi su novi alati implementirani u svakodnevan rad s djecom, čime se unaprijedila komunikacija s obiteljima djece te koja je prednost korištenja informacijsko komunikacijske tehnologije u redovnoj komunikaciji s obiteljima djece polaznika vrtića . U radu je stavljen naglasak na nove pristupe u odgojno-obrazovnom radu s djecom uživo i u online okruženju, te na primjenu, korisnost i način korištenja alata informacijsko komunikacijskih tehnologija u radu s djecom i komunikaciji s obiteljima djece. Rezultati opisanih pristupa u ovome radu upućuju na spremnost stručnjaka ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja da donose ispravne odluke u izazovnim vremenima, a sve na korist dječjeg razvoja, te time i na unaprjeđenje kvalitete života djece polaznika dječjeg vrtića. Opisani pristupi u ovome radu pokazali su se dobrim zbog prihvaćanja promjena u korist djece i dječjeg razvoja.

dječji vrtić ; IKT alati u odgojno-obrazovnom radu ; novi pristupi ; online okruženje

nije evidentirano

engleski

Changes in Educational Work with Children in Kindergarten During the COVID Pandemic

nije evidentirano

ICT tools in educational work ; kindergarten ; new approaches ; online environment

nije evidentirano

Podaci o prilogu

26-37.

2022.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Promjene u RPOO-u – RPOO kao promjena: odgoj i obrazovanje kao odgovor na novo normalno

Višnji-Jevtić, Adrijana

Čakovec: OMEP Hrvatska

978-953-57634-2-0

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija

Poveznice