Moodle i otvoreni obrazovni sadržaji - idu li "ruku pod ruku"? (CROSBI ID 719659)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Bosnić, Ivana
hrvatski
Moodle i otvoreni obrazovni sadržaji - idu li "ruku pod ruku"?
Otvoreni obrazovni sadržaji (Open Educational Resources - OER) već su dulje vrijeme tema mnogih projekata, istraživanja i razgovora. U načelu, svugdje su dobrodošli, svi ih rado koriste, makar ih mnogi često miješaju s “besplatnim” obrazovnim sadržajima, a tek rijetki korisnici sudjeluju u njihovoj izradi, ili ponovnoj uporabi, što je i glavna odlika takvih sadržaja. Ovaj rad promatra sustav za upravljanje učenjem Moodle kao moguću platformu za uporabu takvih sadržaja. U načelu, Moodle bi trebao biti dobar odabir za ovakvu paradigmu rada s obrazovnim materijalima, no stvarnost (još) nije sasvim ružičasta, i nije jednostavno koristiti sva svojstva otvorenih obrazovnih resursa. U radu će, nakon kratkog praktičnog objašnjenja svojstava otvorenih obrazovnih sadržaja i otvorenih dozvola (licencija), biti otvorena pitanja otvaranja tečajeva javnosti, odabira tipova sadržaja u odnosu na mogućnosti ponovne uporabe, definiranje dozvola za pojedini sadržaj ili cijeli tečaj, te mogućnosti dijeljenja sadržaja uporabom alata za uvoz/izvoz i, zasad još nedovoljno razvijene, mreže MoodleNet.
Moodle, otvoreni obrazovni sadržaji, otvoreno obrazovanje
nije evidentirano
engleski
Moodle and Open Educational Resources - do they go "hand in hand"?
nije evidentirano
Moodle, Open Educational Resources, open education
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2022.
nije evidentirano
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
MoodleMoot Hrvatska 2022.
predavanje
06.06.2022-06.06.2022
Zagreb, Hrvatska