Izvanučionička nastava u kurikulumima osnovnih škola (CROSBI ID 311240)
Prilog u časopisu | prethodno priopćenje | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Zelembrz, Ema ; Žižanović, Senka ; Lukaš, Mirko
hrvatski
Izvanučionička nastava u kurikulumima osnovnih škola
Izvanučionička nastava poveznica je života i škole i neizostavna sastavnica suvremenog odgoja i obrazovanja. Obzirom na njezinu iznimnu pedagošku vrijednost, cilj je ovoga rada analizom školskih kurikuluma dobiti uvid u zastupljenost i oblike provedbe izvanučioničke nastave u osnovnim školama. U tu svrhu analizirana su 73 školska kurikuluma osnovnih škola na području Osječko- baranjske županije. Analiza sadržaja kurikuluma obuhvatila je različite oblike provedbe izvanučioničke nastave, njihovu zastupljenost u okviru razredne i predmetne nastave i u odgojno- obrazovnim područjima propisanim Okvirom nacionalnog kurikuluma. Ovim se radom ukazuje na prednosti i nedostatke različitih oblika izvanučioničke nastave koji se ostvaruju unutar pojedinih odgojno-obrazovnih područja. Detektirana su odgojno-obrazovna područja u kojima je potrebno unaprijediti planiranje i realizaciju izvanučioničke nastave. Zaključuje se kako je didaktičko-metodička rješenja za unaprjeđenje potrebno tražiti unutar pojedinih odgojno- obrazovnih područja u kojima su uočene različitosti u učestalosti integracije izvanučioničke nastave.
oblici izvanučioničke nastave, odgojno-obrazovna područja, osnovna škola, školski kurikulum
nije evidentirano
engleski
Outdoor education in an elementary school curriculum
nije evidentirano
forms of outdoor education, education area, elementary school, school curriculum
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Povezanost rada
Pedagogija