STRATEGIJA DRUŠTVENO ODGOVORNOG POSLOVANJA ČIMBENIK STVARANJA DODANE VRIJEDNOSTI PODUZEĆA (CROSBI ID 450203)
Ocjenski rad | doktorska disertacija
Podaci o odgovornosti
Vinšalek Stipić, Valentina
Nakić, Stanislav
hrvatski
STRATEGIJA DRUŠTVENO ODGOVORNOG POSLOVANJA ČIMBENIK STVARANJA DODANE VRIJEDNOSTI PODUZEĆA
Temeljna svrha ove disertacije bila je dokazati da provedba strategije društveno odgovornog poslovanja pridonosi ostvarenju ciljeva i zadovoljavanju potreba svih interesno utjecajnih skupina društva. Postavljena je glavna hipoteza istraživanja i šest pomoćnih hipoteza kojima se željelo dokazati da strategija društveno odgovornog poslovanja, provedbom ekonomske, socijalne, ekološke i društvene odgovornosti, pridonosi stvaranju dodane vrijednosti poduzeća. Anketnim ispitivanjem i protokolima intervjua na uzorku od 1.571 ispitanika provedeno je istraživanje o provedbi društveno odgovornog poslovanja za 162 velika i srednje velika poduzeća koja su registrirana ili djeluju na području Republike Hrvatske. Statističkom analizom i obradom podataka došlo se do rezultata da je provedba strategije društveno odgovornog poslovanja značajno povezana sa stvaranjem dodane vrijednosti poduzeća. Zaključuje se da koncept društveno odgovornog poslovanja značajno pridonosi održivom razvoju poduzeća zadovoljavanjem potreba svih interesno utjecajnih skupina šire društvene zajednice.
Društveno odgovorno poslovanje, aspekti DOP-a, dodana vrijednost poduzeća
nije evidentirano
engleski
Corporate social responsibility strategy as a factor in creating value added of the companies
nije evidentirano
Corporate social responsibility, aspects of CSR, value added of companies
nije evidentirano
Podaci o izdanju
239
03.11.2021.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Mostar