Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Odnos studentskih procjena koncepcija učenja i poučavanja i nastavničkih pristupa poučavanju u sveučilišnoj nastavi (CROSBI ID 719457)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Jukić, Tonća ; Ćavar, Sani ; Čatipović, Antonia Odnos studentskih procjena koncepcija učenja i poučavanja i nastavničkih pristupa poučavanju u sveučilišnoj nastavi // Book of Abstracts: International Conference Didactic Challenges IV Futures Studies in Education / Knjiga sažetaka: Međunarodna znanstvena konferencija Didaktički izazovi IV Futures Studies in Education / Dubovicki, Snježana ; Huljev, Antonija (ur.). Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022. str. 84-86

Podaci o odgovornosti

Jukić, Tonća ; Ćavar, Sani ; Čatipović, Antonia

hrvatski

Odnos studentskih procjena koncepcija učenja i poučavanja i nastavničkih pristupa poučavanju u sveučilišnoj nastavi

Istraživanja pokazuju da na nastavni proces utječu nastavničke koncepcije učenja i poučavanja, stoga je cilj istraživanja bio postupcima kombinirane metodologije ispitati i razumjeti odnos studentskih procjena konstruktivističke i tradicionalne koncepcije učenja i poučavanja i učestalosti nastavničkog pristupa poučavanju usmjerenog na studenta i pristupa usmjerenog na nastavnika u sveučilišnoj nastavi. U istraživanju je sudjelovalo 88 studenata nastavničkih studija, studija pedagogije te učiteljskog studija Filozofskog fakulteta u Splitu. U kvantitativnoj etapi primijenjeni su upitnik općih podataka, Upitnik koncepcija učenja i poučavanja (Chan i Elliott, 2004) i Upitnik pristupa poučavanju (Trigwell i Prosser, 2004). Utvrđeno je da su se studenti značajno više složili s konstruktivističkom nego s tradicionalnom koncepcijom učenja i poučavanja, a budući učitelji značajno su se više složili s konstruktivističkom koncepcijom od studenata drugih dvaju studija. Nisu utvrđene značajne razlike s obzirom na studij u studentskim procjenama tradicionalne koncepcije i učestalosti ostvarivanja dvaju pristupa poučavanju sveučilišnih nastavnika. Utvrđena je pozitivna povezanost studentskih procjena konstruktivističke koncepcije s njihovim procjenama učestalosti nastavničkog pristupa poučavanju usmjerenim na nastavnika, dok su studentske procjene tradicionalne koncepcije bile pozitivno povezane s njihovim procjenama učestalosti obaju pristupa poučavanju sveučilišnih nastavnika. U kvalitativnom dijelu istraživanja primijenjena su anketna pitanja otvorenog tipa s ciljem dubljeg razumijevanja studentskih poimanja poučavanja, kvalitetnog poučavanja i uloge učenika u nastavnom procesu. Analiza sadržaja pokazala je da studenti poučavanje povezuju uglavnom s tradicionalnim, a kvalitetno poučavanje i ulogu učenika u nastavi s konstruktivističkim načelima. Dobiveni rezultati upućuju na potrebu daljnjeg ispitivanja odnosa koncepcija učenja i poučavanja studenata, njihovih epistemoloških uvjerenja i odgojno-obrazovnih iskustava tijekom studiranja.

Kombinirana metodologija, konstruktivistička koncepcija, pristup usmjeren na nastavnika, pristup usmjeren na studenta, tradicionalna koncepcija

nije evidentirano

engleski

Relationship between Student Assessments of Teaching and Learning Conceptions and Teachers' Approaches to Teaching at the University Level

nije evidentirano

Constructivist conception, mixed methods research, studentfocused approach, teacher-focused approach, traditional conception

nije evidentirano

Podaci o prilogu

84-86.

2022.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Book of Abstracts: International Conference Didactic Challenges IV Futures Studies in Education / Knjiga sažetaka: Međunarodna znanstvena konferencija Didaktički izazovi IV Futures Studies in Education

Dubovicki, Snježana ; Huljev, Antonija

Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

Podaci o skupu

International Conference Didactic Challenges 4: Futures Studies in Education

predavanje

26.05.2022-27.05.2022

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija