Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Tradicijska igra u odgojno-obrazovnom procesu predškolske ustanove s ciljem očuvanja nematerijalne kulturne baštine (CROSBI ID 311065)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje | međunarodna recenzija

Marušić, Andriana ; Jukić, Tonća Tradicijska igra u odgojno-obrazovnom procesu predškolske ustanove s ciljem očuvanja nematerijalne kulturne baštine // Napredak (Zagreb), 163 (2022), 1-2; 115-132

Podaci o odgovornosti

Marušić, Andriana ; Jukić, Tonća

hrvatski

Tradicijska igra u odgojno-obrazovnom procesu predškolske ustanove s ciljem očuvanja nematerijalne kulturne baštine

Očuvanje kulturne baštine strateški je resurs za održivost Europe, a predstavlja i jednu od temeljnih vrijednosti hrvatske obrazovne politike. U radu se prikazuje akcijsko istraživanje provedeno u DV „Vrtuljak“, Područnom vrtiću „Sv. Martin“ u Splitsko-dalmatinskoj županiji s mješovitom skupinom djece starijeg uzrasta (N = 16). Cilj je bio istražiti proces dječjeg razumijevanja baštine te potaknuti interes djece za lokalne tradicijske igre, njihovo redefiniranje i buduće korištenje njima. Istraživanje je pokazalo da, uvođenjem tradicijskih igara u odgojno-obrazovni proces, djeca iskustveno produbljuju svoje spoznaje o baštini, osjećaju zadovoljstvo u tradicijskim igrama i njihovu modificiranju prema autentičnim uvjetima te pokazuju interes za korištenje tradicijskim igrama u budućnosti. Zaključuje se kako provedba akcijskih istraživanja može biti dobar put za stvaranje čvrste veze s baštinom i dobar početni zalog njezina očuvanja.

akcijsko istraživanje, dječja igra, običaj, održivi razvoj, tradicija

nije evidentirano

engleski

Traditional play in the educational process of a preschool institution with the aim of preserving intangible cultural heritage

nije evidentirano

action research, children’s play, custom, sustainable development, tradition

nije evidentirano

Podaci o izdanju

163 (1-2)

2022.

115-132

objavljeno

1330-0059

1848-8641

Povezanost rada

Pedagogija