Tradicijska igra u odgojno-obrazovnom procesu predškolske ustanove s ciljem očuvanja nematerijalne kulturne baštine (CROSBI ID 311065)
Prilog u časopisu | prethodno priopćenje | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Marušić, Andriana ; Jukić, Tonća
hrvatski
Tradicijska igra u odgojno-obrazovnom procesu predškolske ustanove s ciljem očuvanja nematerijalne kulturne baštine
Očuvanje kulturne baštine strateški je resurs za održivost Europe, a predstavlja i jednu od temeljnih vrijednosti hrvatske obrazovne politike. U radu se prikazuje akcijsko istraživanje provedeno u DV „Vrtuljak“, Područnom vrtiću „Sv. Martin“ u Splitsko-dalmatinskoj županiji s mješovitom skupinom djece starijeg uzrasta (N = 16). Cilj je bio istražiti proces dječjeg razumijevanja baštine te potaknuti interes djece za lokalne tradicijske igre, njihovo redefiniranje i buduće korištenje njima. Istraživanje je pokazalo da, uvođenjem tradicijskih igara u odgojno-obrazovni proces, djeca iskustveno produbljuju svoje spoznaje o baštini, osjećaju zadovoljstvo u tradicijskim igrama i njihovu modificiranju prema autentičnim uvjetima te pokazuju interes za korištenje tradicijskim igrama u budućnosti. Zaključuje se kako provedba akcijskih istraživanja može biti dobar put za stvaranje čvrste veze s baštinom i dobar početni zalog njezina očuvanja.
akcijsko istraživanje, dječja igra, običaj, održivi razvoj, tradicija
nije evidentirano
engleski
Traditional play in the educational process of a preschool institution with the aim of preserving intangible cultural heritage
nije evidentirano
action research, children’s play, custom, sustainable development, tradition
nije evidentirano