Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Glazbeni odgoj i obrazovanje u djetetovoj ranoj i predškolskoj dobi – dobrobiti i implikacije za novo normalno (CROSBI ID 73365)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Bačlija Sušić, Blaženka Glazbeni odgoj i obrazovanje u djetetovoj ranoj i predškolskoj dobi – dobrobiti i implikacije za novo normalno // Promjene u RPOO-u – RPOO kao promjena: odgoj i obrazovanje kao odgovor na novo normalno / Višnjić Jevtić, Adrijana (ur.). Čakovec: OMEP Hrvatska, 2022. str. 13-25

Podaci o odgovornosti

Bačlija Sušić, Blaženka

hrvatski

Glazbeni odgoj i obrazovanje u djetetovoj ranoj i predškolskoj dobi – dobrobiti i implikacije za novo normalno

Provođenje glazbenih aktivnosti s djecom rane i predškolske dobi u kontekstu pandemije Covid-19 novi je izazov koji je postavljen pred odgojno- obrazovne djelatnike. Dok je nastava tijekom lockdown-a bila moguća samo u virtualnom obliku uz suradnju s roditeljima/skrbnicima (Vilacheva i sur., 2021), nastavak provođenja glazbenih aktivnosti u neposrednoj odgojno-obrazovnoj praksi zahtijevalo od učitelja poštivanje određenih epidemioloških mjera. Prikazane su brojne dobrobiti glazbe na cjeloviti razvoj djeteta, među kojima se osobito ističe razvoj meta-glazbene svijesti djece, obogaćivanje meta-kognitivnih vještina i njihov transfer na druga područja. Cilj rada je prikazati relevantna i recentna istraživanja vezana uz provođenje glazbenih aktivnosti s djecom rane i predškolske dobi u vrijeme lockdown-a i pandemije Covid-19. Ističući pravo djece na glazbu u djetinjstvu, National Association for Music Education (NAfME) ukazuje da provođenje glazbenih aktivnosti s djecom treba biti imperativ bez obzira na način provođenja. Zaključeno je da unatoč nedostatcima online načina provođenja glazbenih aktivnosti takav način provođenja ima i neke prednosti. Aktivnim sudjelovanjem roditelja u glazbenim aktivnostima dolazi do razvoja njihovih glazbenih kompetencija te bolje povezanosti i suradnje s djecom. To nadalje rezultira većom učestalošću provođenja glazbenih aktivnosti u obiteljskom okruženju što ujedno doprinosi regulaciji emocija i mentalnom zdravlju kako kod djece tako i kod roditelja.

djeca rane i predškolske dobi ; glazbene aktivnosti ; lockdown ; odgojitelji i glazbeni pedagozi ; pandemija Covid-19

nije evidentirano

engleski

Early childhood and preschool music education - benefits and implications for the new normal

nije evidentirano

COVID-19 pandemic ; early and preschool children ; lockdown ; musical activities ; teachers and music pedagogues

nije evidentirano

Podaci o prilogu

13-25.

objavljeno

Podaci o knjizi

Promjene u RPOO-u – RPOO kao promjena: odgoj i obrazovanje kao odgovor na novo normalno

Višnjić Jevtić, Adrijana

Čakovec: OMEP Hrvatska

2022.

978-953-57634-2-0

Povezanost rada

Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti

Poveznice